17 septembrie 2012

Salată de toamnă!!


 

Hey, lume bună!!
Ce mai faceţi? Cum a fost în prima zi de şcoală?
Trecând peste formalităţile obişnuite şi pălăvrăgeala fără sens despre şcoală 
vreau să vă arăt cât de bună a devenit ziua mea de 17 septembrie!
-La mai multe luni, Noi 2 şi un blog!!-

Astăzi a venit curierul şiiiii mi-a adus:


Necunoscuta de la Palazzo d'Oro- Paul Theroux
Celei care mă judecă- Akessandro Perissinotto


Nu e tareee?!?!?! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Mi-am dorit de o grămadă de timp să îmi iau 
'Necunoscuta de la Palazzo d'Oro' ♥

Uhm, sunt datoare cu o recenzie şi cu al treilea fragment din Cicada!
Vin şi ele zilele astea. 
Ne auzim mai pe seară când îmi revin :))!

ps: Până diseară schimb design-ul blogului, aşa ca să marcăm 7 luni de activitate! ♥


Nu îmi mai iese din cap!!
 *poker face* 
Ciudaaat!
XoXo,
Adry ♥

6 comentarii:

  1. La multi ani! :* >:D<
    Si lectura placuta! <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  2. @Patri: mersii >:D< şi mersiii >:D< <3

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani blogului scumpo! :*
    Și lectură plăcută! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Lectura placuta >:D<
    Prima mea zi de scoala a fost.. draguta, sa zicem :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anna: mersi :*:* mersiii >:D<

    @Viorel: mersi :*

    @Rose: mersii :*:* me 2 :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥