29 septembrie 2012

Relax!



Hey, y'all! Let's relax and take it easy!!
Binecuvântat fie weekend-ul cu toate minunăţiile lui:
trezitul la o oră cât mai târziue, mersul la somn cât mai aproape de o oră indecentă
şi curciala Leneveală!
Să-mi spună mie cineva că greşesc şi va fi ceva gen:




So ce planuri aveţi pentru weekend-ul acesta absolut genial şi binevenit? 
Eu am de gând să citesc, să mă uit la Inception şi să lenevesc din plin!
Hai să mai râdem aşa puţintel Tangled style-partea a doua!













Weekend plăcut, dragilor!

XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Haha,foarte comice pozele :))
    Daaa,scumpa si iubita leneveala.
    Minunata postarea,la fel ca celelalte de altfel :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bianca Ioana: mă bucur mult că ţi-au plăcut! Săru'mâna mult! Eşti o dulce!:*:*:*

    @Viorel: yep :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci..eu ieri am făcut tămbălău,am petrecut aşa cum merită un weekend!Doamne..ce mai zi!

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥