16 septembrie 2012

Ready or not!



Ready or not
Here I come!

Cam aşa intră şi şcoala cu bocancii în viaţa noastră!
Yeap, dragii mei, toată blogosfera plânge că mâine începem şcoala,
aşa că de ce să fac eu excepţie? 
O săptămână întreagă de trezit la 7 dimineaţa 
plus de la 8 la 12 să stau în compania celor de 6 ani:))
Să vă văd cum bateţi asta! :))

Hai trecând peste 'drama' vieţii mele, vara a fost foarte tare, no? Am citit o grămadă, mi-am stabilit un nou scop pentru următorul an şi am avut grijă de bloguşorul meu drag- care mâine împlineşte 7 luni! ♥

Altceva ce să mai spun ? După o vară grozavă urmează o toamnă şi mai genială, no? :)) Asta trebuie să gândim, indiferent de situaţie gândiţi pozitiv. Asta-mi aduce aminte de o poză foarte tare:


Păi, nu-i corect? :)) Acum că am lămurit şi problema asta, haideţi să trecem la o Leapşa- toată lumea o are numai eu nu am făcut-o :D- primită de la Patri.


1.Care e cea mai bună carte pe care ai citit-o în vacanţă?
Uhm, greu de ales. Cred că 'Portretul lu Dorian Grey'.

2.Care e cea mai frumoasă copertă a unei cărţi citite în vacanţă? +poză.
'Luminile sudului' de Danielle Steel.

3.Câte cărţi ai citit în vacanţă?
21.. mi se par cam puţine

4.Câte cărţi ţi-ai propus să citeşti în vacanţă?
Nu am avut un număr în minte.

5.Ce carte sperai că o să o citeşti în această vacanţă şi nu ai reuşit?
Sincer, nu mi-am propus dinainte cărţile :)):D

6.Ce serie ai terminat vacanţa asta?
Am terminat două serii: 'Casa Nopţii' şi 'Jurnalul unui puşti'

7.Ce carte citită în vacanţă nu ţi-a plăcut?
Nu am aşa ceva, am două cărţi care m-au enervat :)) Şi anume 'Crima din Orient Express' şi 'Moarte pe Nil'. De ce? Pentru că Poirot e enervant!! :)) Pinguin îngâmfat!

Nu o dau mai departe pentru că toată lumea o are :) 
Vă urez să aveţi parte de o toamnă bogată şi un an şcolar cât mai suportabil 
O melodie aşa pe final care să vă ridice moralul:


It's always a Good Time!

XoXo,
Adry 

5 comentarii:

  1. Eu nu plang ca incepe scoala maine pentru ca eu am terminat liceul...hihi :)) Moaamaa...ce-mi place sa pun paie pe foc ;;)

    Iti urez succes maine si ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. E doliu mondial :[ Eh, macar vine mai repede vacanta de iarna :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Uff... parca ieri am luat vacanta!! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multa bafta la scoala! >:D< si eu ma bucur ca am scapat de liceu de un an si ceva. :)) da ai citit ceva carti nu gluma :>

    RăspundețiȘtergere
  5. @Viorel: fiecare cu ce-l doare ;))

    @Rose: să ştii că ai dreptate :)):*:*

    @Ale Criss: aşa e :))

    @Roxy: mersi :*:* o să citesc curând :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥