25 septembrie 2012

Primele 100 de cuvinte


Heey, heo!
Aşa cum am promis vreau să vă arăt


'Primele 100 de cuvinte' din cartea pe care o citesc
'Celei care mă judecă' de Alessandro Perissinotto.




Sent: joi 29 aprilie 23.12
Subject: De ce am ucis

Vreţi să ştiţi cum l-am ucis? Aş vrea să ştiu şi eu. Bineînţeles nu rezumatul sec al faptelor din seara aceea: cine ştie de câte ori l-aţi citit în procesele-verbale ale audierilor şi în expertizele criminaliştilor. Nu, mă refeream la cum am luat hotărârea să-l omor, pentru că la un moment dat m-am hotărât şi am făcut-o. Nu credeam să fiu în stare, drept să spun nu m-am gândit niciodată la asta: crima nu e o idee ca oricare alta, o posibilitate pe care o iei în  considerare. Acum ştiu că pot să o fac, că probabil o voi face...


Sper că v-a plăcut!
Mâine sau poimâine vine recenzia! :)

XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. WOW! Vreau sa citesc cartea asta!! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. @Raisa: it is!

    @Ale Criss: mersi :*:* mă bucur că te-a convins!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Primele 100 de cuvinte m-au convins <3 Şi titlul îmi place mult <3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥