3 septembrie 2012

Me likes!


Hey! 
Aşa cum am promis, am revenit cu prima postare din cadrul 'Me likes'
Rubrica în care eu vă arăt vouă ce-mi place să urmăresc. 
Am decis să inaugurez rubrica arătându-vă noua mea obsesie:


VicTorious
De la stânga la dreapta:
Sus: Andre, Robbie şi Rex, Cat
Jos: Trina, Tori, Jade, Beck  ♥



Serialul prezintă viaţa de la liceul Hollywood Arts unde talentul este la el acasă. Noua elevă, Tori Vega, deşi nesigură de talentul ei ajunge acolo printr-o întâmplare hazlie- sora ei, Trina, face o reacţie alergică la o cremă home-made chinezească şi Tori îi ia locul la show-ul liceului, cunoscându-i reprezentaţia fiindcă asistase la repetiţiile ei cu Andre- şi trebuie să se adapteze. Liceul este ciudat faţă de vechea şcoală- clopoţelul ce anunţă intrarea la clasă sună ritmat (genial, vă zic eu!), dulapurile sunt personalizate de fiecare elev-, dar testul de 'foc' este reprezentat de 'Scena cu pasărea'!
Nu poate să fie liceu şi poveste cu adolescenţi fără o colegă zăpăcită- Cat, o tipă goth gata să-ţi răspundă cu cea mai usturătoare replică- Jade, un tip mortal care se pricepe la actorie- Beck, un ciudăţel cu păpuşa lui prietenul lui- Robbie şi Rex, şi tipul de treabă care se pricepe la muzică- Andre.  
Replici amuzante, situaţii şi mai amuzante! Nu v-aş putea da nici măcar un singur exemplu, pentru că mi-e atââât de greu să aleg! :)) De asemenea, ce mi se pare super tare, este faptul că site-ul care îl prezintă personajele la final de episod, care este şi site-ul şcolii în serial, -  TheSlap.com - chiar există!! 




Eu urmăresc serialul aici în engleză, ceea ce mi se pare mult mai bine, fără subtitrare. 
Poate părea un clişeu, dar Nu seamănă cu High School Musical sau cu mai ştiu eu ce serial. Are ideile sale originale şi chiar sunt uşor dependentă! :)) Adică uitaţi-vă puţiiiin!!





Mă înţelegeţi ?! :)) Beck e şi în gmail-u' meu! :)) Look!




M-am mai gândit totuşi la câteva faze amuzante. Take a look!

Cat e stilu' aeriană şi scena era cam aşa:
Andre: Hey, little red head!
Cat: What's that suppossed to mean?

Tori se sărutase cu iubitul lui Cat, care era fostul ei.
Tori: Dacă aş fi în locul tău mi-aş fi dat un pumn în faţă!
ZBANG!




Pe lângă umorul şi starea de bine pe care ţi-o transmite serialul mai ai parte şi de muzică bună!



Poate vă decideţi şi aruncaţi un ochi! Vă recomand să treceţi şi pe la TheSlap.com pentru a asculta şi câteva din melodiile lor!

Noapte bună!



XoXo,
Adry ♥

3 comentarii:

  1. Chiar suna super, iar tipul ala e de-a dreptul dragut. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Raisa: ar trebui! :)):*:*

    @Patri: chiar e, uh e mortaaal :x:x :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥