24 septembrie 2012

Freaking Lucky Monday!


Morning' folks! - I knwo it's not Morning!!


Yeah!!! Whatcha' doing?
Ok, let's cut it off.

So trecând peste tulburările de personalitate multiplă de care sufăr -:))-
azi am avut o zi amuzant de norocoasă!!!
Am tras la sorţ materia şi data la care dăm atestatele
.....
şi guess what?!!!!
Ţin Matematică pe 12 decembrieeee!!




Anyway :)) revenind la treburi mai arzătoare o să vin mai pe seara cu 'Primele 100 de cuvinte
din cartea pe care o citesc acuma
'Celei care mă judecă' de Alessandro Perisinotto.



Cam atât pentru moment! :)
Vă urez o zi plăcută în continuare!



XoXo,
Adry 


2 comentarii:

  1. Am citit cartea "Celei care ma judeca" mai demult si e foarte tare cartea. M-a surprins, e foarte buna.

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥