22 septembrie 2012

Hot n Cold!


Hey, guys! 
E atâââât de frig!! Cine a înghiţit soareleee?
Îmi place toamna, dar frigul m-a luat pe nepregătite!
Măcar am putut să dorm până la 12 sub păturica mea caldă.
Pot spune că am lenevit!! 
După o săptămână în care am fost zombie, azi am fost şi eu normală!

Nu prea am aşa o idee genială despre ce să scriu 
aşa că propun să ne mai amuzăm cu Dr. House!!

Enjoy!!











Sper că v-au plăcut!
Vă urez să aveţi parte în continuare parte de un weekend plăcut!!


XoXo,
Adry ♥

3 comentarii:

  1. Eu ma bucur ca a venit toamna chiar daca a venit insotita de o cantitate de frig ! Mai bine putin frig decat canicula din vara aceasta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aa, tocmai am ascultat Hot n Cold :D. Am fredonat-o azi toata ziua :))
    Faine imaginile. House e genial! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. @Viorel: mda :))

    @Patri: e tare contagioasă piesa :)) mă bucur că ţi-au plăcut!! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥