23 septembrie 2012

Hi there! I`m...

Anna!

Yep, acea Anna, de pe Anna's words. Nu știu dacă sunteți dezamăgiți sau nu - eu sper că nu - dar eu voi fi jumătatea lui Adry de acum așa că voi posta mai des pe aici! \m/ 

Acum, după câte știu eu, ăsta este primul weekend din acest an școlar. Încă foarte multe și vine vara. Da, știu, asta nu ajută. Vouă cum vi se pare noul an? Profesori noi? Materii noi? Pentru că eu le am pe toate noi și deja îmi doresc să fi repetat clasa a 10-a! E atât de greu să aștepți până profesorii de obișnuiesc cu felul tău de a fi, cu notele mici sau mari pe care le iei la materia lor, cu numărul tău de absențe, cu răbdarea pe care n-o ai și tot restul. 

În fiecare zi din săptămâna trecută, fiecare profesor s-a plâns că programul e nasol, că li se pare obositor să stea la școală de la 16 la 20 sau de la 12 la 19 cu pauză între 15 și 18 și tot felul de orare din ăstea. Dar noi? Care stăm la școală în fiecare zi timp de șase ore! Și prin „stat” nu se înțelege numai așezatul pe un scaun, trântitul unei genți și răsfoitul unui catalog. Avem, teme și lucrări și tooot stresul din lume cade pe noi plus că atunci când un profesor are nervi, suntem victimele perfecte. Dar ei sunt cei care duc viața cea grea. ;)

Chiar dacă anul ăsta sunt cât se poate de după-amiază, mai bine așa decât program de genul 10-16 ca anul trecut. Nu era nici de dimineață, nici după-masă. Acum însă, am timp de citit- slavă cerului! - și de ce mai fac eu, plus statul până târziu și trezitul la prânz. ^:)^

M-am uitat ce lista de cărți pe care le-am citit în ultimul timp și n-am dat de niciun roman clasic - mă rog, am recitit La răscruce de vânturi dar nu se pune. Aveți ceva sugestii? Aș vrea un roman care să țină chiar de cultura generală și să nu fie ceva de genul: 20 pagini descriere și apoi o liniuță de dialog. :o3

Atât pentru seara asta. Nu știu exact când voi mai posta, probabil duminica viitoare, până atunci aștept comentariile voastre! >:D< 
O săptămână frumoasă și ușoară vă doresc! 

2 comentarii:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥