15 septembrie 2012

Hello! Anna`s here!

Hello folks!

Sunt Anna și azi mă ocup de acest minunat blog! Nu știu exact ce vă pot spune pentru că nefiind teritoriul meu, mi-e să nu o dau în bară. Dar deja am avertizat-o pe Adry, deci sunt împăcată cu mine însămi! :D

Vă vine să credeți că s-a terminat vacanța? Că azi e sâmbătă și poimâine pe vremea asta o să ne pregătim pentru școală - cel puțin teoretic? Parcă ieri era începutul verii și toți ne făceam planuri, ce să citim, pe unde să mergem, cu ce filme să ne umplem ziua...
Da, probabil că nu trebuie să lăsăm toamna să ne afecteze moralul, dar totuși o să-mi fie dor să lenevesc atât de mult încât să-mi fie lene să lenevesc - da, știu cum sună.


Așa ca pentru ultima sâmbătă a vacanței, aveți nevoie de câteva imagini drăguțe și funny! 






Așa, lăsând asta. 
Ce planuri aveți pentru noul an școlar? 
Și ce cărți vreți să citiți?

P.S. Începutul școlii are și o parte bună: CUMPĂRĂTURILE! Nu adorați și voi să cumpărați caiete și tot restul? 
P.S. 2 Trebuie să vă las și două melodii!!!!!



PUR ȘI SIMPLU LE ADOR! :)

2 comentarii:

  1. Bine-ai venit, Anna! >:D< Imaginile sunt geniaale :)) Planuri pentru scoala? Sa supravietuiesc. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello and .. welcome!!
    Pozele sunt super :)) si, si melodiile ;).

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥