8 septembrie 2012

Have a look!



Hey, hey!
Am revenit cu încă o postare pentru 



Aici aveţi Prologul tradus de Sabryy:

Eram un spectator al acestei poveşti. Nu vroiam să mă implic. Am privit de pe margine. Am văzut. Poţi păstra un secret?

Undeva în nordul Houston, Texas, un mic, nesemnificativ oraş cu cel mai mic, cel mai nesemnificativ nume.

Când majoritatea oamenilor se gândesc la Texas, ei imediat ajung cu gândul la deşerturi uscate şi dogoritoare, tufişuri şi căldura secetoasă. Însă asta e în vestul Texas-ului. Şi asta e o poveste total diferită. Această poveste se naşte în sud-estul Texas, care este situată în superbele păduri uriaşe de pin. Această poveste ia naştere într-un mic şi neimportant oraş. Aparenţele pot înşela.

 Agitaţia din Houston uneori ascunde faptul că aici unii trăiesc o viaţă mai înceată, simplă şi aparent plictisitoare comparată cu ceilalţi din oraş. Deşi iernile umede şi friguroase apar şi grăbesc lucrurile, căldura inevitabilă a verii aduce viaţa în acest mic oraş din Texas după o perioadă de pauză. Doar aici localnicii se confruntă cu greutatea căldurii unei veri. Orăşenii se bazează pe aerul condiţionat ca să îi ducă la zilele de răcoare ale toamnei. 

Această poveste a început la începutul unei veri, când greierii îşi părăsesc căsuţele, căţărându-se pe cojile copacilor şi întinzându-şi aripile. Era acel moment din vară când soarele se scufunda sub orizont şi greierii încep să cânte.




XoXo,
Adry ♥

2 comentarii:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥