23 septembrie 2012

Big news!!


Hey, y'all!
Ştiţi cum toamna se adună roadele, no?
Ei bine, aşa şi eu am ajuns să adun roadele.

După cum ştiţi blogul se numeşte 'Noi 2 si un blog'. 
Până acum am fost doar eu, 
dar de astăzi blogul şi-a găsit acel număr 2.
Cealaltă jumătate a acestui suflet.
Începând de astăzi blogul va fi întreg.


Cealaltă parte a blogului este .... Nu vă spun încă!
Mai bine o las pe respectiva persoană să se prezinte singură,
aşa că dacă vreţi să aflaţi staţi pe-aproape astăzi şi veţi afla!

Spuneam în introducere că astăzi culeg roadele, roadele prieteniei.
Timp de 7 luni şi ceva am cultivat o sămânţă preţioasă ce s-a transformat într-un frumos trandafir,
dar acest trandafir nu va muri prea curând.
La un moment dat fiecare trandafir moare, dar nu şi acesta!
Acesta va dăinui peste timp şi spaţiu! 



Noi ne auzim mâine, dragii mei! Mă aşteaptă vreo 
două subiecte de bac să le rezolv şi un dosar de făcut!



Pentru tine, my love! From the bottom of my heart!
Datorită ţie nu mi-e frică să zbor!! 


XoXo,
Adry ♥

2 comentarii:

  1. Ahhh!O sa mor de curiozitate daca "acel numar 2" nu posteaza azi! Ce imi faceti(acum ca sunteti 2:P) :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥