2 septembrie 2012

Back home!


Hey, y'all my darlings! 
Guess who's back home? 
Yeah, meee! 
Ok, let's kill the beat. 

Aşa, yeap, m-am întors şi blogul o să reintre în normalitate: postări mai consistente, rubricile la zi, recenzii la zi (mai am o recenzie pe care nu v-am arătat-o) şi multe alte surprize.

 De mâine revenim la normal şi o să fie mai vesel pe aici, am să recuperez şi cu răspunsul la comm-uri şi, vă reamintesc- cicălitoarea de mine!- să îmi trimiteţi, dacă vreţi, poze pentru rubrica de miercuri 'Show me' pe adresa noi2siunblog@gmail.com (Thanks, Rose pentru poze- sunt geniale!). 
Altceva, ce să mai spun?! Mă buuuucur mult că am ajuns acasă după atââââta timp! :))

Ne auzim mâine! Pupiiiici



XoXo,
Adry ♥ 

6 comentarii:

  1. Hey! :)
    Welcome back! >:D<
    S-ar putea sa-ti trimit si eu poze. "Artistice" sau cum? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Patri: thanks :* pozele trebuie să fie.. hmm.. interpretabile :)) nu ştiu cum să-ţi explic. Aruncă un ochi pe ce am făcut până acum să înţelegi mai bine - click pe Show me- şi cam asta e. Abia aştept să văd ce o să-mi dai :*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Welcome back,Adry!
    Abia aştept noi recenzii şi noi postări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Binea te-am regăsiiit >:D< Mă bucur că ţi-au plăcut pozele :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Raisa: thanks love!:*:* >:D<

    @Rose: bine te-am regăsit şi eu!! >:D< :*:*

    @Bianca: mersii :*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥