16 august 2012

We go on and on and on ~Cap. 4 (II)~

Hey, lume dragă! Astăzi am avut în plan să fac recenzia la 'Prima anchetă a lui Maigret' de Georges Simenon, dar am zis să mai amân puţintel, pe motiv de lene :D. Aşa că, special pentru  Roxy , azi veţi citi partea a II-a a celui de-al patrulea capitol al poveştii 
Iată un flashback. Şi acum fără alte bla-bla-uri iată următoarea parte! Hope you'll enjoy it!


Avertismentul (II)


- Dar.. cine eşti? Şi cum îmi ştii numele? adăugă fata oprindu-se din tremurat.
- Nu mă cunoşti, dar o să o faci în curând. Destiny, trebuie să înveţi că legendele noastre vechi sunt adevărate şi o mare putere zace în tine! Nu trebuie să o refuzi! Trebuie doar să crezi că e posibil şi ea ţi se va arăta. Crede-mă, fata mea, vin vremuri tulburi şi doar tu şi prietenii tăi veţi putea face ceva.
Destiny nu ştia ce să facă: să-i spună bătrânei că s-a ţăcănit sau să o asculte? Ceva din interiorul ei o îndemna să fie cuviincioasă şi să o asculte pe bătrână.
- Nu ştiu ce vrei să spui. Sunt doar o fată normală cu o viaţă zbuciumată de adolescent. Nu ştiu nimic despre legendele irlandeze şi nici nu ştiu la ce vă referiţi, zise ea uşor încurcată.
- Nu trebuie să înţelegi acum. Am venit doar să te avertizez să ai grijă de tine până în ceasul în care ne vom cunoaşte. Atunci toate îţi vor fi descoperite. Ai grijă, copilă dulce, nu totul este ceea ce pare a fi.
Şi spunând acestea bătrâna dispăru odată cu visul acela ciudat. Dimineaţă ea nu-şi aducea exact aminte ceea ce visase, dar ştia că semiluna ei cafenie nu se înşela în privinţa unicităţii visului ce l-a avut.
- Moon! Dormi la ora mea?! strigă bătrâna McMarsh trezind-o din meditaţie pe Destiny. Toţi ochii erau pe ea, iar Misty o fixa panicată din banca a doua de pe rândul vecin.
- Nu, domnişoară. Doar că nu mă simt prea bine... şovăi Dy.
- Domnişoară, dacă îmi permiteţi aş putea să o acompaniez pe Destiny la cabinetul medical, spuse fluturându-şi genele galantul de Marcus.
Oh, boy! Numai de tine nu am nevoie şi nici chef..
- Oh, dar sigur că da, drăguţule! Moon, saltă-ţi fundul şi du-te la cabinet cu domnişorul Donegal. Ai atâta noroc cu un asemenea cavaler, gânguri baborniţa linguşindu-l, DIN NOU, pe „inegalabilul” Marcus.
Puuuungă de vomitat, vă rooog!! striga vocea din capul lui Destiny.
Trecând pe lângă banca lui Misty, aceasta îi aruncă o privire complice şi îi strânse mâna fugar, întâiul gest făcând-o pe Dy să-şi dea ochii peste cap, iar al doilea o mai linişti. Marcus o urma îndeaproape cu mâna pe spatele ei ca şi cum ar fi susţinut-o să nu cadă pe spate de extaz.
Bătrâna scorpie îi urmări cu privirea pâna la ieşirea din clasă. Din momentul în care au pus piciorul pe holul castelului Destiny trase o gură mare de aer în piept.
- Mersi, dar nu am nevoie la cabinetul medical, vreau doar să stau la aer puţin, spuse Dy aşezându-se pe banca de piatră.
- Stai liniştită. Facem cum vrei tu, zise cu o privire şireată galantul Marcus.


Ştiu că e cam scurtuţ, am greşit când l-am împărţiţ :D Sper că v-a plăcut şi, vă rog, nu vă sfiiţi să-mi spuneţi ce credeţi :)
Eu mă întorc la documentarea mea despre Irlanda- şi da! mi-au mai venit ceva idei pentru intrigă şi etc-, până ne mai auzim vă doresc 'O zi plăcută!'. 


XoXo,
Adry ♥

6 comentarii:

  1. Am fost asa fericita cand am vazut ca ai pus continuarea :X ma bucur mult,desi e cam scurt tot mi-a palcut <3 sunt curioasa ce se va intampla cu ei singurei acolo. :-" :)) Imi place mult de Dy ,carcaterul ei :)). Minunat si capitolul asta. :x >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Presimt un love story super-adorabil :)
    Aw, povestea e superba ca intotdeauna. O ador! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Roxy: mă bucur că ţi-a plăcut :* o să se întâmple ceva :)) mă bucur că-ţi place de Dy :*:*

    @Patri: :)) să zicem că te las în suspans :)) aw mersiii :*:*:*

    @Raisa: hehe :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, da, şi eu sunt de aceeaşi părere cu cuddlybooks :>

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥