30 august 2012

Revitalizare!

Hey, hey, party people! În dimineaţa- care nu e tocmai dimineaţă- aceasta răcoroasă şi cu soare am decis un nou plan de revitalizare a blogului! 



În primul şi-n primul rând vreau să urez 'Bun venit!' noilor cititori ai acestui blog şi, totodată, să le mulţumesc pentru faptul că-mi dăruiesc 5 minute din viaţa lor citind aceste rânduri.
În al doilea rând mă declar super mulţumită de noul plan de atac :)). Sună cam aşa:

  • repunerea în funcţiune a rubricilor:  Show me! şi  Smile for me!
  • înfiinţarea unor noi rubrici: Me likes- unde vreau să vă arăt filmele şi serialele care mie îmi plac (tehnic, am făcut de câteva ori, 3 dacă nu mă înşel, dar vreau să devină rubrică); Wink- o rubrică unde vreau să vă prezint cărţile care îmi fac cu ochiul, dar nu le-am cumpărat încă; The Bucket List- unde o să discutăm o dată pe săptămână despre lucruri pe care vrem să le facem înainte să dăm colţu' :)) (yeah, inspiraţie din film!); o postare mai specială care va intra în rubrica TGIF!- Thank God it's Friday!, care se va face vineri de vineri şi vedem noi ce vom povesti pe acolo :))
  • aş avea în plan şi un concurs, dar încă nu am pus la punct toate detaliile :D
  • mă gândesc, poate, să mai caut vreo sponsorizare la RAO sau Litera :D
  • o să mai lucrez şi la ' Împotriva destinului ' pentru că am cam neglijat-o din lipsă de idei bune :)

Sună bine, nu?! :)) Eh, anyway, mai durează ceva- cred că o săptămână sau ceva pe acolo- până îl pun complet în aplicare. De ce? Păi:
#1- trebuie să fiu acasă pentru a avea un net mai uman :))
#2- am nevoie de ceva idei pentru restul chestiilor misterioase
#3- trebuie să vă rog ceva :)

Ceea ce vreau să vă rog sună cam aşa: S-ar putea să nu vă mai aduceţi aminte în ce consta rubrica 'Show me!' (daţi click şi vă aduceţi aminte sau vă puneţi la curent). Aş avea nevoie de voi: rubrica are la bază poze trimise de VOI şi eu nu prea mai am poze de la voi şi decât să stric 'tradiţia' v-aş ruga să trimiteţi câteva poze (nu contează câte) la adresa noi2siunblog@gmail  cu titlul 'Show me!' şi numele vostru. Aş aprecia enorm dacă m-aţi ajuta să repun în funcţiune rubrica.

Acum aş vrea să vă aud şi vouă părerile! Poate să-mi daţi şi ceva sfaturi sau să-mi spuneţi ce aţi vrea să găsiţi aici ! :)

Era să uit..
 'La mulţi ani!' 
tutoror Alexandrelor şi Alexandrilor! 
Să fiţi sănătoşi, norocoşi şi împliniţi!


Vă las cu o melodie care aseară la 12 noaptea nu-mi ieşea din cap :))




ps: Vorbeam serios când am spus că mă bazez pe voi pentru poze!! ;;)
ps2: Vorbeam şi mai serios când v-am cerut opinia!! :))

XoXo,
Adry ♥

7 comentarii:

  1. Abia aştept rubrica 'Me likes' ♥ Promit c-o să recuperez şi cu povestea, o să-mi spun părerea mai pe larg, o să te pun la muncă cu pozele [râs malefic], când mă întorc de la munte. Sunt ultimele zile de vancanţă, nu-mi vine să cred O.o Trebuie să profit din plin de ele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce toate noile rubrici pe absolut toate blogurile trebuie sa fie in engleza?! Ma rog, mici exceptii...:| Hello, traim in Romania si scriem in romana pe blog, nu?
    Mda, in fine. In rest imi plac ideile si multa bafta cu obtinerea sponsorizarilor:*!
    Te pup! >:D<

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rose: mă bucur că-ţi surâde ideea :)):*:* abia aştept să mă pui la muncă :*:*:*

    @Dee: păi, pentru că sună muult mai bine în engleză :)):*:*:* mă bucur că-ţi plac ideile:*:* thanks :*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Drăguţe ideile tale!Abia aştept acele rubrici noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Bianca Ioana: mersi mult!:*

    @Raisa: hihi, thanks! :*

    @Patri: yee! :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥