5 august 2012

Primele 100 de cuvinte #5

Hey, everybody! Ce mai faceţi voi ? Sper că o duceţi bine ! Am zis că ar fi cazul să mai fac şi eu ceva şi am decis să vă prezint 'Primele 100 de cuvinte' din cartea pe care o citesc de vreo două zile- yeah, o cam lălăi din varii motive :))- 'Portretul lui Dorian Gray' de Oscar Wilde.



I

Parfumul bogat al trandafirilor plutea în atelier şi, când briza uşoară de vară trecea printre copacii din grădină, prin uşa deschisă se simţea parfumul puternic al liliacului sau aroma mai delicată a florilor rozalii de măceş.
Din colţul divanului acoperit cu traiste de şa persane, unde stătea întins, fumând ţigară după ţigară, aşa cum îi era obiceiul, lordul Henry Wotton abia întrezărea lucirile de culoarea mierii ale florilor la fel de dulci de bobiţel, ale cărui crengi tremurânde păreau prea fragile pentru a putea duce povara unei frumuseţi atât de înflăcărate ca a lor; din când în când, umbrele...



Nu pot să spun că îmi displace, e o poveste chiar interesantă doar că unele concepte mi se par greoaie- are foarte multe idei centralizate într-un paragraf kilometric.. poate mi se pare, dar per total este frumoasă. În alte două zile, maxim, postez şi recenzia. :)


În rest, mai nimic.. mi-e dor de voi, mi-e dor să am idei de postat :)) Mi-e dor de casă şi de Cluj.. vreau să înceapă şcoala ca să treacă mai repede anul! Revenind- Anna, mamă dragă, eu pe tine te omor !! :)) Iar ţi-ai scos commentariile şi numai poate omul să dea de tine !!! :))


Cam atât, darlings! Ne auzim curând !! 




XoXo,
Adry ♥


6 comentarii:

  1. Ba poți să dai de mine! Sunt pe mess! :))
    Sper să fiu și de mâine. Ți-am lăsat mesaj offline. :*
    Și vreau să te faci bine și să ajungi mai repede acasă și să postezi la fel ca înainte!!! Îmi e dor de tine fatoooo! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Adry, mess-ul tău cam doarme vara!!!:(!

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG!:x Ce frumos incepeee! Vreau si eu sa citesc cartea! <3

    Miss yooou!:*

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu şi cărţile clasice. Baba şi mitraliera. Pur şi simplu, nu ne potrivim :))
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am citit si eu "Potretul lui Dorian Gray"..n-a fost chiar asa de palpitanta cum ma asteptam, dar mi-a placut :D
    Abia astept recenzia :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anna: love, nu ştiu, dar nu ne intersectăm :( şi mie mi-e dor de tine :*:* de făcut bine se pare că mai am de aşteptat :)) mi-au ieşit nişte bubiţe dubioase care mă mănâncă :)) cât despre venitul acasă la începutu' lu' septembrie mai vin :o3 lots of love :*:*:*

    @B.B.: ştiu scumpo :( miss ya :*:*:*

    @Criss: i know :)) citeşte, în cel mai rău caz pierzi nişte timp :)) :*:*

    @Rose: eh acu' şi cu tine :)) :*:*:*

    @Patricia: ihi :* momentan e bună, devine uşor monotonă, dar şi mai interesantă :)) cred că vine zilele astea.. o cam lălăi :)) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥