27 august 2012

O mie de.. gânduri!

Hey! 
Azi a plouat şi afară e o atmosferă ciudată. Mă simt ciudat, în sensul de melancolică. Mi-e dor de prietenele mele (atât de cele de pe blog, cât şi de prietena cea mai bună din 'real life'), mi-e dor de anumite locuri, mi-e dor de anumite stări. Pur şi simplu mi-e dor. 
Nu mă simt în stare să fac nimic: nu am starea necesară să citesc, nu mă simt inspirată să scriu la poveste, simt că nu mai simt nimic. Stau doar şi mă gândesc de câte ori am făcut planul pentru anul ce vine- şcolar- pentru că sunt decisă că anul acesta trebuie să fiu cea mai tare- nu în sensul de cea mai cool, ci cea mai bună, în comparaţie cu mine, nu cu alte specimene cunoscute- pentru că am nevoie. Am nevoie să dau tot ce e mai bun din mine pentru că viitorul meu depinde de acest an. 
Clasa a 12-a aproape că-mi bate la uşă, dar culmea! nu mă sperie. Mai mult mă ambiţionează. Stau noaptea şi mă gândesc la faptul că, pe lângă obişnuitul bac şi celelalte competenţe, mai am de dat două atestate plus nu ştiu ce susţinere orală a proiectelor didactice de la ambele lecţii de diplomă- a.k.a. atestate- şi prezentarea nu ştiu cărei chestii. Cam tulbure toate aceste 'nu ştiu ...'. Când mă gândesc că o să trag la sorţ data şi materia la care o să susţin lecţia mă ucide, total! Ştiu că nu sunt cea mai norocoasă fată, dar sunt dispusă să mă rog din tot sufletul să nu pice în săptămâna când e ziua mea şi nu vreau să-mi pice vreo materie gen muzică sau sport. Nu prea îmi pasă de faptul că o să am o ditamai comisia în spatele clasei- se spune că vin aşa: metodistul, diriga (coordonatorul practicii pedagogice- bla bla), directoarea (sau amândouă) şi nu ştiu ce inspector de la minister sau something like that. Ce mă frământă mai tare e că nu o să am o idee originală pentru lecţie.. Dar hai să  las chestiuţele astea care nu fascinează pe nimeni !:D
Mulţi nu se gândesc cât de importantă e nota de la bac. Eu mă gândesc la asta zi de zi pentru că am nevoie de o notă gen peste 9.50 ca să pot să intru la stat la Facultatea de Drept din Cluj. Şi nu-mi pasă că o să-i aud pe toţi spunând 'cââât?! eşti dusă!', go take a walk and live that bullshit! Dacă vrei notă mare se poate, tragi tare de tine, dai tot ce-ai mai bun şi iete frate nota mare! Trebuie să vrei, totul e să vrei! 
Poate vă întrebaţi- sau nu- de ce vreau tocmai la Cluj aşa departe de casă, de ce mă provoc să iau o notă aşa mare la bac. Păi, e simplu! Vreau aşa departe de casă pentru că eu am fost răsfăţată în familie, deşi sunt copilu' mai mare, şi am fost destul de menajată de chestiuţe gen treburi casnice, prin urmare nu prea ştiu să fac nimic- în teorie. So vreau să le demonstrez tuturor în anul care vine că şi eu pot să spăl, să calc, să gătesc, să învăţ bine pentru şcoală şi etc. Am nevoie să le demonstrez tuturor că pot, pentru că e enervant să tot aud 'awh.. vrei la Cluj? şi ce o să faci tu acolo că nu ştii să găteşti- bla bla bla'. Awh bullshit. It's my life! Aşa că privesc ocazia asta ca pe una de a mă maturiza şi de a o face mândră pe mama şi să mă simt şi eu împlinită. Vreau, cum se spune un 'fresh start' într-un loc unde nimeni nu mă cunoaşte, unde nimeni nu are o părere deja preconcepută după veşnicele tipologii. Ba nu! Poate o să mă catalogheze nu ştiu cum şi nu ştiu ce, dar măcar nu o să dau peste viitoarele foste colege ale mele de liceu sau generală. Nu am nevoie să mai dau vreodată cu ochii peste ele! Liceul este, a fost şi va fi o amintire nasoală din viaţa mea. Nu am nevoie de mici întâlniri din coincidenţă cu X sau Y care să-mi dea peste cap toate gândurile. Aşa că vreau să mă detaşez de ei toţi. Nu spun că-mi va fi uşor să stau departe de ai mei şi toate rudele, dar am nevoie de asta. Am nevoie să mă maturizez, dacă nu de plăcere atunci de nevoie, pentru că voi fi obligată de circumstanţe.
Sper că voi reuşi ceea ce-mi propun pentru că, pentru prima oară în viaţă, îmi doresc ceva cu adevărat important care-mi va schimba viaţa. 

Nu am idee de ce m-am apucat să spun toate astea.. Simt nevoia să vorbesc cu voi despre asta pentru că vă consider prietenii mei şi sper să nu mă înşel. Mă simt nesigură pe picioarele mele şi mi-e frică să nu o dau în bară. De ceva vreme încoace blogul e cam fad. Postez doar recenzii şi fragmente din povestioara mea- la care nu am mai scris de câteva zile bune din lipsă de inspiraţie sau mai degrabă din neputinţa de a-mi stabili ordine în idei- şi mi se pare că e nasol aşa. Mi-e dor să fac postări adevărate, dar sunt condiţionată şi de net şi de bateria la laptop şi cred că şi de o oarecare lipsă de inspiraţie.  Nu prea ştiu ce să mai fac. Aş avea ceva idei, gen să mai trimit vreun mail la Rao şi Litera să văd poate obţin vreo sponsorizare, dar apoi stau şi mă gândesc dacă nu sunt destul de bună pentru a primi sponsorizarea lor. Mă gândesc că poate nu-mi văd lungul nasului... Chiar n-am nicio idee.
Am făcut ghivechiul ăsta de postare pentru a mă descărca, dar parcă mai tulburată sunt. Stau şi mă uit la monitor, văd cum curg rândurile şi simt că totuşi n-am spus nimic. E aiurea rău...
V-am plictisit destul, dragii mei, şi-mi cer scuze. Ştiu că nu fascinează pe nimeni tulburările mele adolescentine, dar anyway. Eu vă mulţumesc dacă aţi ajuns să citiţi aceste rânduri şi-mi cer scuze dacă simţiţi că v-aţi pierdut timpul.

Vă doresc o zi bună şi.. şi atât! 





XoXo,
Adry ♥

15 comentarii:

  1. Mult succes la bac! :) Eu l-am dat anul ăsta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii cum am reactionat eu prima data cand mi-ai spus ca vrei la Cluj? "Awww, o sa fii mai aproape de mine! :x Ce nota iti trebuie sa intri?!?! o.O"
    Sunt sigura ca o sa reusesti, chiar daca asta inseamna sa te ocupi ceva mai putin de blogulet:(.
    Ce s-a intamplat cu Ioana? De ce iti lipseste?:(

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Maria: thanks :*

    @Dee: mersi :*:* o să fiu aproape de tineee <3 şi bloguleţul o să mă ocup de el, o să fiu mai organizată pe viitor. păi nu am mai văzut-o de când s-a terminat şcoala că am fost plecată, acuma sunt la ţară :-j o mai văd când o începe şcoala :o3 dar vorbim from time to time, dar nu-i la fel. i just want a big hug :o3 :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu de ce spui ca liceul pentru tine nu a fost un loc foarte bun , fiindca mie mi-a placut f. mult la liceu.
    La examenul de bacalaureat conteaza foarte mult si norocul . ABSOLUT TOT TOT TOT e cam imposibil de invatat , macar ca intervine uitarea si tot este un impediment si poti avea ,,ghinion de subiect" . Eu am avut un coleg de clasa care era cel mai bun la limba romana , a fost si la olimpiade si concursuri etc. si singurul lucru care nu l-a invatat pentru bac a fost Luceafarul , iar in prima sesiune a cazut LUCEAFARUL :)) asa ca...
    Eu iti urez spor la invatat , succes in tot ceea ce faci si sa iei bacul cu 10 :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubiii, te imbratisez eu! >:D< Virtual, ce-i drept, dar totusi:*.
    Vezi ca imediat iti cer sfaturi despre "cum sa actionez in liceu" :)). Glumesc, o sa ma descurc:>.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aw, sunt mandra te tine ca vrei sa ajungi asa departe. Esti ambitioasa! :D
    Pai, eu iti urez bafta si mult noroc la bac! Eu am examenul de a 8 a si ma stresez cu zilele, dar eh, a trece. :))
    PS: Piesa e absolut geniala! :x

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,Adry.Imi place mult cum scrii; te pricepi :).Cu siguranta voi mai trece pe aici.Te invit,daca vrei ,sa arunci un ochi si pe blogul meu-fantoma.Chiar aici :
    http://nobody-writes.blogspot.ro/

    *Poof*

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună ! Sunt mai nouă pe aici,dar ţi-am citit toată postarea cu mult interes.Sora mea a trecut a12a şi ea - la fel ca tine - îşi doreşte note maxime pentru a ajunge la Facultatea de Geografie şi Geologie Iaşi.Eu sunt boboacă ,dar încă din clasa a3a mi-am ales cariera:avocat,şi nu orice avocat,cel mai bun!:) .Am intrat la cel mai bun liceu din judeţ - după emoţiile examenelor - la profilul ştiinţe sociale ,iar ,după am de gând să dau la Facultatea de Drept din Iaşi.Mă scuzi că am început să povestesc despre mine :) .Îţi doresc mult succes şi te felicit pentru modul minunat în care scrii !

    RăspundețiȘtergere
  9. @Dee: aw scumpa mea thanks :*:*>:D< poţi să apelezi la mine oricând :)) ştii prea bine >:D<>:D<

    @Viorel: liceul a fost groaznic :)) ştiu eu ce spun. nimic nu mi se pare imposibil de învăţat :D anyway mersi :*:*

    @Patri: thanks scumpo :*:*:* sunt sigură că şi tu o să faci o treabă bună :*:* >:D< mă bucur mult că-ţi place piesa :*:*

    @Mrs. Nobody: awh mersi mult, apreciez :*:* sigur că arunc un ochi :*:* >:D<

    @Bianca Ioana: bine ai venit >:D< vă doresc amândurora mult succes! şi eu vreau să dau tot la Drept :) o să fim colege de meserie ;)) stai liniştită, nu mă deranjează! apreciez mult când primesc un feedback de la cititorii mei :*:*:* mulţumesc mult ptr complimente :*:*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. E o adevarata porvocare pentru tine sa pleci si daca tu vrei cu adevarat asta sunt sigura ca ai sa reusesti.:) Si eu sunt cam aceeasi parere despre liceu ,aceeasi colegi "smecherasi" de care nu as mai vrea sa aud.E foarte bine sa te descarci chiar daca vrei sa obti o nota mare la bac pentru visul si sansa ta sigur vei reusi si le vei demonstra tuturor asta! >:D< multa ,multa bafta in tot ceea ce ai de cand sa faci :* si anul asta o sa ti se pare ca va trece mai repede decat celelalte la mine asa a fost.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Raisa: a plouat tooooată noaptea :))

    @Roxy: îmi plac provocările :-? mersi mult, mult de tot :*:*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Pf, şi eu am aceleaşi sentimente când trebuie să fac ceva important. Sunt un ghem de emoţii şi la un amărât de test, nu vreau să mă gândesc cum voi reacţiona când o să dau de examene :)) Dacă îţi doreşti cu adevărat, siigur o să ajungi la Cluj :* N-am fost niciodată acolo, dar ştiu că oamenii au un accent din ăla adorabil şi de asta îl ador :)) Mult succes, haniii >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Auzi..esti cam frustrata tu asa..De ce crezi ca nimeni nu te suporta ? Ar trebui sa iti pui un semn de intrebare,sincer. Esti privita ca fiind ciudata pentru ca toata ziua stai retrasa si nu stii decat sa barfesti. P.S : SE SCRIE CLASA A 12 - A , NU A 12- EA =)).

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥