17 august 2012

Now and then- 6 months!

Hello, my darlings! Astăzi este o zi specială ! Acum 6 luni, pe 17 martie 2012, 'Noi 2 şi un blog' lua fiinţă! De atunci şi până acum blogul a suferit schimbări: am schimbat structura, rubricile, design-ul şi nici eu numai ştiu câte, dar un lucru a rămas la fel! Voi, cititorii acestui bloguşor, aţi rămas alături de mine! Şi vreau să vă mulţumesc fiecăruia pentru că îmi acordaţi chiar şi 5 minute din vieţile voastre pentru a citi ce postări aiurite mai fac.
În 6 luni, sunt mândră să afirm că am reuşit să adaug familiei de pe blog 49 de membrii, 145 (viitoare 146) de postări şi peste 9 600 de vizualizări! Vouă vă datorez totul pentru că sunteţi cei care faceţi ca blogul să-şi continue drumul! 

Şi nu pot uita momentul colosal în care am primit sponsorizarea de la Libris! Vreau să le mulţumesc, în special, fetelor de la Love for books- Criss şi Dee pentru că mi-au deschis ochii spre această posibilitate şi m-au susţinut, aşa cum a făcut şi draga mea Anna, dar şi vouă cititorii blogului pentru că vă daţi interesul când vine vorba de recenziile făcute de mine!

Sunt o grămadă de oameni cărora ţin să le mulţumesc din tot sufletul, de la Rose- care mi-a deschis apetitul pentru blogging, până la dragele mele RaisaRoxyPatriGio pentru faptul că mă susţin şi cât de des pot ele îmi transmit o grămadă de încurajări şi mă susţin oricând!

De-a lungul acestor 6 luni- o jumătate de an de când vă mănânc sufletul!! hihi :D- am avut ca scop să fac blogul un loc unde cititorii pot intra şi se pot relaxa şi-şi pot exprima liberi părerea, şi, sper eu, am reuşit acest lucru. De aceea am făcut următorul colaj, care surprinde esenţa, zic eu, a acestui blog!


Mereu am considerat că relaţia dintre un blogger şi cititorii lui ar trebui să fie una caldă, prietenoasă şi blogul să ofere o atmosferă de familie. De fiecare dată am încercat să fiu drăguţă cu toţi şi să răspund fiecărui comentariu în parte (mai devreme sau mai târziu) şi am încercat să scriu cât de des am putut, din respect pentru voi! :)

Aş vrea să vă răsplătesc, pe fiecare în parte, şi, totodată, să vă fac părtaşi la această amintire! Vreau ca fiecare cititor al acestui articol să ia premiul de mai jos şi să facă ce o vrea cu el :)) Eu vi-l dau vouă, cititorii mei, ca semn al recunoştinţei şi aprecierii mele! Vă mulţumesc din tot sufletul meu că sunteţi motoraşul ce mă pune în mişcare, vă mulţumesc că sunteţi membrii ai familiei 'Noi 2 şi un blog' ! Vă mulţumesc pentru tot!





Acum, aş vrea să vă rog ceva: vreau să-mi spuneţi părerea voastră despre blog şi despre evoluţia lui. Vreau să ştiu dacă vă place design-ul, dacă vă plac paginile din dreapta sus, dacă simţiţi că lipseşte ceva sau dacă doriţi să citiţi ceva anume care nu se regăseşte între filele blogului. Vreau să ştiu părerea sinceră cu plusuri şi minusuri. Vreau să primesc un feedback de la voi, doar aşa ca să fiu sigură că nu vorbesc singură :)) 

Pe final, vă muţumesc din nou, pentru că sunteţi cei mai tari! Vă las cu o melodie scoasă din arhivele playlist-ului meu! Vă pup şi vă îmbrăţisez! 



XoXo,
Adry ♥

8 comentarii:

  1. Vaiii draga mea!La cât mai multe luni,chiar şi ani şi să şti că noi nu te vom părăsi niciodată(nici pe tine şi nici pe acest blog minunat)!.Să şti că mie cel puţin întotdeauna mi-ai făcut ziua mai bună!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şase luni, dejaa? Bloguleţul tău îmbătrâneşte repede şi mumos :3 Mult succes în continuare scumpoo :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Aw! 6 luni?! La multi ani (luni)! >:D<
    De cand ti-am gasit blogul nu m-am mai putut dezlipi de el :o3
    Bafta in continuare draga mea! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani blogusorului tau >:d<

    RăspundețiȘtergere
  5. @Raisa: Vai, săru'mâna mult de tot !!! Eşti genială :*:*:* mă bucur că am putut să pun un zâmbet pe faţa ta :*:*:* >:d<

    @Rose: Mersi mersi mersiiiii :*:*:*:* îmbătrânim împreună :)) :*:*:* >:d<

    @Patri: aw mersiii :*:*:* înseamnă mult! :*:* >:d<

    @Viorel: mersi :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. La cat mai multe in continuare ! >:D< intru de fiecare data aici cu cea mai mare placere iar povestile tale ma incanta mereu :x si sti asta ;;).Ma bucur ca ma aflu si eu printre acele persoane ,mereu o sa te citesc orice ar fi <3 ti-o in continuare tot asa :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Roxy: mersi mult scumpa mea :*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥