3 august 2012

Heya' !

Hey scumpii mei ! Ce mai faceţi voi ? Cum vă mai simţiţi? Vă vine să credeţi că mai e puţin şi începe şcoala şi că vine toamna ? 
Euuuu mă simt mai bine, dar sunt într-o totală pană de idei şi simţeam nevoia aprigă de a mai posta ceva- orice ! Aşa că pe lângă faptul că eu chiar vreau să ştiu ce mai faceţi (prin urmare --> answer my questions) vroiam să fac şi ceva reclamă la drăguţenia de proiect pe care l-am lansat cu Anna. Ok, nu e tocmai un proiect: e un blog cu o poveste. Tehnic a cam eşuat.. pe lângă lipsa totală a commentarilor :)) şi lipsa cititorilor.. nu ştiu cum a picat, dar faza cu scrisul zilnic a cam eşuat şi-mi asum vina total!! Am fost plecată mai mereu şi Anna nu era să posteze doar ea pentru că se ducea tot farmecul. 
Dar din toamna sunt decisă să mă ţin de treabă aşa cum trebuie !!   
Click pe imagine pentru Blog!


So eu şi Anna vă dezvăluim vieţile Melindei şi  Aleksandrei, două surori care nu ştiu una de existenţa celeilalte- yeah, puţin clişeic, dar merită un ochi- prin pagini din jurnalele lor. Ambele fete simt nevoia să se refugieze în scris, astfel transmiţându-vă povestea lor. 
Maniera în care scriem noi este destul de ciudăţică, la modul că nu este totul stabilit- când se vor întâlni, ce fac ele în următorul 'capitol' şi etc- este spontan. Ce ne vine în ziua respectivă aia scriem. Par două poveşti independente, dar vă asigurăm că nu este aşa! Noi sperăm să vă placă, de aceea, îndrăznesc să vă rog să aruncaţi un ochi pe povestea noastră şi dacă vă place sau nu să lăsa-ţi un commnet oriunde vă doreşte sufleţelul pentru că vrem să ştim dacă ne aflăm pe calea cea bună!

Nu vă sfiiţi să daţi follow dacă vă place, DAR ce-i mai important, chiar vă rog să vă lăsaţi impresiile pe oriunde nimeriţi !!



Thanks!!
XoXo,
Adry ♥

3 comentarii:

  1. Oooo! Un semn de viata de la Adry! Maaare minune!

    N-am citit niciun capitol din creatia voastra, dar o sa-mi bag nasul. Si hm.. 'Aleksandra'.. asta nu e nume rusesc?:)) Stai sa ghicesc, Aleksandra e blonda? :)) Glumesc:*

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  2. ADRY! Scrie maica mai mare, sunt mioapa, ce naiba, nu vad nimic! :)):*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥