25 august 2012

De prin Playlist adunate- finally!


Hello, party people! Ce mai faceţi ? Mie îmi era doooor să mai fac un 'De prin Playlist adunate' şi drăguţii mei băieţi de la Big Time Rush mi-au oferit material pentru postare! Tehnic, piesa e de prin 20 şi ceva iulie, dar netul cum e zgârcit cu youtube-ul am aflat de ea mai zilele trecute :D 

Audiţie plăcută! 
Videoclipul postat de ei ! ♥ Lucky, lucky girls ! ♥



Şi acesta este un fan made cu versurile!




And now let's talk! Melodie de vară, care aproape a trecut, dar nu contează! Mai trebuie să spun că ador versurile şi ritmul?! Ce să mai! Îi ador pe băieţi şi, garantat, sunt un rusher pe viaţă!! :)):D 
Nici nu ştiu ce să mai spun.. Hmm... e o super melodie ce mă obsedează de când a auzit-o prima dată! Sper să vă placă şi vouă la fel de mult!


You're pretty, baby!
But you know that!
Wish I can bring ya' 
Across the map!
YEAH!

Everybody knows that I want ya'
If you want me baby show me
Roll the windows down let your hair flow
Let it all go tonight!




XoXo,
Adry ♥

6 comentarii:

  1. parc-ar fi aspiratoare

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adry cand fac woo-hoo , suna ca un aspirator :))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mary Alice: la asta nu m-am gândit :)) acum că ai menţionat cam sună aşa :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rachel Jane: yeap, îmi place şi Simple Plan :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥