31 august 2012

De ce super-puteri ?!

Hey, y'all my darlings! 


*ATENŢIE! Postare cu foarte multe englezisme :))!*


Aseară am avut un super-awesome vis: se făcea că aveam super-puteri! Puteam controla fiecare element (apă, pământ, aer, foc), deşi din câte îmi aduc aminte m-am folosit mai ales de pământ şi apă *hardly thinking*, nea' anyway! Era super-mega tare! Şi, şi eram călare pe un dragon mareee şi roşu care mă ajuta, deşi înainte mă băteam cu el- el, care era o super-bunăciune ce se transforma în dragon- şi încercam să-mi salvez regatul sau something like that. Şi era tare rău pentru că mă gândeam la piatră şi apoi întindeam mâinile, făceam un vuş-muş cu mâinile şi controlam. Gen le făceam să se lovească una de alta sau să zboare nu ştiu câte hectare mai încolo. Tipu' ăsta rău încerca să-mi sigileze palatul cu pietre, de unde mă foloseam eu de pământ, şi călare pe dragon *sounds weird!* încercam să salvez lumea mea!
În fine, visul a fost foarte tare, dar m-a pus pe gânduri. De foarte, foarte, foarte mult timp nu am mai visat că am super-puteri! Poate de vină e şi maratonul de weekend-ul trecut cu 'Avatar- Legenda lui Aang' de pe Nickleodeon, dar, cum spuneam, a fost săptămâna trecută. Şi cum despicam eu firul în patru în pat azi de dimineaţă mi-am dat seama de ceva: 'Asta ar face o postare tare!'. Şi cu zâmbetul pe buze, după ce mi-am vizionat serialele, iată-mă scriind aceste rânduri, aparent fără logică. Dar introducerea mea super ciudăţică are ca scop să aducă la suprafaţă o idee mai originală: 'De ce super-puteri?!'. 
Aşa cum spune şi titlul, mi-am propus să vă întreb şi pe voi de ce lumea îşi doreşte super-puteri? De ce voi v-aţi dorit cândva super-puteri? Oare din dorinţa pură de a face bine? Sau din dorinţa, mai puţin pură şi niţeluş mai egoistă, de a fi special?
Eu, deşi mi-e ruşine, aleg varianta a doua. Ştiu că eram mică şi mă uitam la 'X-Men Evolution' şi o adoram pe Rogue. Pe lângă faptul că era super-drăguţă mai era şi cu bunăciunea de Gambit! *ups, am divagat!* Vroiam să am şi eu puteri pentru că îmi doream incredibil de mult să ies în lumina reflectoarelor, să fiu şi eu în centrul atenţiei şi să zbor pe unde are cheful meu chef! O da! Şi să îi zap pe toţi fraierii care mă enervau. Dar asta se întâmpla de mult. Acum cred că mi-aş dori altceva. Neah, pe cine mint, tot aia aş face. Doar că nu mi-ar mai plăcea aşa mult să fiu în centrul atenţiei. Probabil. Nu e ca şi cum mâine m-aş trezi că pot să controlez apa sau mai ştiu eu ce.

Dar cei mici de ce îşi doresc puteri? Sincer pot spune ca să facă bine. Noi de ce nu mai suntem aşa interesaţi de 'pacea mondială' şi chestii de genul? Am crescut, ne-am pervertit (cum ar spune profu' meu de fizică) şi ne-am pierdut o bucată bună de inocenţă. Ştim că mereu vor exista războaie şi arme şi violenţă, şi totuşi nu facem nimic să împiedicăm asta. *o dau în filozofie o.O*
Să revenim din nou. Cred că în adâncul sufeltului nostru încă mai suntem acei puşti mititei ce se uită la super-eroi şi-şi doresc să zboare sau să fie şi ei tari. Doar aşa, de dragul de a putea să te dai în spectacol, să-ţi exerciţi farmecul, nu tocmai personal, asupra cuiva special, să-i iei ochii cu super-puterea ta! 
Nu ar fi tare din când în când să te duci şi să faci pământul să se unduiască sau să se deschidă o gaură în care să cadă acea scorpie care te enervează mereu? :)) Sau să faci să plouă aşa din greşeală peste tipul drăguţ, doar aşa ca să te duci să-l ştergi pe ochi! *dreaming and drooling* 
Super-puterile ar fi tari dacă ar exista. Dar nu există decât în desene animate, filme, benzi desenate şi-n visele noastre. Voi ce spuneţi? Ce super-puteri aţi vrea şi de ce ? 




ps: Trebuie să-mi cer scuze pentru ghiveciul la care aţi fost martori, în capul meu totul suna mult mai tare! :D So, sorry !!

XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Si eu am uitam la xmen cand eram mica is o adoram pe Rouge:D Era preferata mea :) Eu nu mi-as dori neaparat super-puteri, eu mai mereu, chiar si acum, mi-am dorit sa fiu vrajitoare, mi se pare mai Interesant asa :) Revenind la intrebarea ta, eu cred ca de obicei lumea isi doreste super-puteri pentru ca viata pare intotdeauna mai Interesanta pentru cei care au asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunată postarea!Sincer,şi eu am asemenea vise ,uneori cam des :)).Presupun că asta înseamnă că avem multă imaginţie :).Ei bine,da,aş vrea chiar foarte mult să am o super-putere,dar chiar nu mă pot decide!Cred ca minim 3 aş putea alege,nimic mai puţin :O ,pentru că sunt foarte multe puteri avantajoase şi interesante!...De ce aş vrea puteri...Hmm,bună întrebare.Poate din cauza că nu am nimic special (da,ştiu că fiecare avem ceva special)cu adevărat.Simt că aşa aş trăi viaţa din plin...Ar fi ceva,pur şi simplu minunat!
    O da,citind comentariul Mariei mi-am dat seama cât de inteligentă este.Doar gândiţi-vă,să fii vrăjitoare înseamnă să ai orice putere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mai vis,Adry dragă!Cred că eşti taree inspirată!Chiar aş vrea să am astfel de superi-puteri şi în realitate.Dar îţi dai seama că dacă aş avea eu,ar avea toată lumea şi..ne-am face praf şi pulbere,şi cred că ar mai fi încă vreo 5 Războaie Mondiale.FUCK!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Maria: chiar că vrăjitoarele au orice putere vor! niiice! :)) destul de corect! :*

    @Bianca Ioana: aw mersi, dar chiar e un ghiveci! ;)):* e bine că nu-s singura!:)) la asta mă gândeam şi eu, căutăm ceva special şi palpitant! :*:*

    @Raisa: ehe :)) atunci fără puteri pentru tine:)):*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥