23 august 2012

Bla bla şiii continuare!

Hey, y'all! Azi aveam de gând să fac un 'De prin Playlist adunate' pentru că my lover boys Big Time Rush au scos o nouă melodie, dar pentru că draga mea Rose mi-a dăruit enşpe mii de zâmbete citindu-i comentariile de la poveste am decis să pun şi partea a doua a capitolului cinci din 'Împotriva destinului'. Dar înainte de asta am de gând să bla-bla-iesc (i know, new word made by me :D) puţintel pentru că e cazul :))


După cum am spus şi în postarea anterioară mă tot frământă să fac un cast pentru poveste. Mă ajută mai mult să vizualizez mult mai bine personajele. Dar am ceva probleme cu Misty şi Carden. Sunt încă într-o continuă căutare :)) Dar ştiu sigur că Marcus şi Destiny sunt la loc sigur. 
În rolul lui Marcus Donegal l-aş vedea pe Steven Strait (a jucat şi în The Convenant), apoi în rolul lui Destiny McMoon pe Selena Gomez (sau mă mai bate gându' şi la Miley Cyrus, dar nu prea cred).
Momentan în rolul lui Carden O'Sullivan îl văd pe Tyler Kitsch (şi el a jucat în The Convenant) şi în rolul lui Misty Audolf pe puştoaica al cărui nume nu mi-l aduc aminte :D Danielle Campbelle - thanks Anca (a jucat în Starstruck cu Sterling Knight). Şi la restul încă mă gândesc. Cam stau în cumpănă..


Dar, per total, sunt mulţumită de cum se conturează acţiunea şi povestea în sine. Awh, că tot mi-am adus aminte, Rose a vrut să ştie cum mi-a venit ideea cu numele liceului. Păi, 'Liceul Labirint', partea cu labirintul cam are legătură cu ce se va întâmpla. Grădini labirintice şiiiii ceva mai mult, încă nu vă spun. Ufff cred că m-am întins destul cu vorba. Haideţi să nu vă mai ţin în suspans. Sper să vă placă partea a doua a capitolului cinci. Spor la citit!


Cavalerul apare (II)

Destiny s-a repezit să-i tragă mâna lui Carden din gâtul lui Marcus înainte de a fi prea târziu.
-Lasă-l, Carden! Nu merită, e doar o altă puşlama bogată. Nu trebuie să-ţi faci probleme din cauza lui. Nu-mi pasă ce ameninţări aruncă, lasă-l, te rog! stărui aceasta căutându-i privirea băiatului.
Marcus urmărea toată scena cu ochii lui sarcastici şi imediat ce luă o gură zdravănă de aer începu să-şi frece cu o mână locul de unde fusese apucat şi aruncându-i o privire batjocoritoare zise:
-O să regreţi, O’Sullivan! Poate nu acum, dar în curând o să regreţi că te-ai pus cu mine! spuse Marcus îndreptându-se spre clasă.
-Sunt chiar aici, Donegal! Şi aici voi fi! veni replica lui Carden.
-Mersi! Mereu ştii cum să faci o fată să se simtă ca o domniţă la ananghie! zâmbi Dy pe sub gene.
Băiatul roşi, dar îi răspunse:
-Dy, ştii prea bine că mă deranjează când lumea se poartă urât cu tine sau cu prietenii mei! spuse zâmbind acesta. Dar cum de nu e Misty cu tine ?
-Awh, păi, când mi s-a făcut rău şi McMarsh m-a prins că nu eram atentă la ora ei, dragul nostru domn Donegal s-a oferit să mă ducă la cabinetul medical şi cum baborniţei îi place să linguşească familia Donegal i-a permis să mă scoată de la oră. Şi cam atât. Ceva e putred cu el, o simt! Tu nu? înterbă aceasta curioasă.
-Ba da. Cred că de aceea simt nevoia să-i dau o mamă de bătaie, zise ridicând din umeri.
Replica o făcu pe Destiny să râdă şi întreg coridorul se umplu de râsul ei de clopoţel.
-Hey, Clopoţico! Mai uşor sau McMarsh o să iasă la noi! râse şi Carden.
-O, că veni vorba, tu cum de eşti pe coridor în timpul orei ? întrebă Dy mijind ochii la el ca un detectiv bătrân.
-Simplu, domnul Boone m-a chemat la el în birou, presupun că are legătură cu viitorul concurs de echitaţie, surâse acesta.
-O, corect, corect! Sunt semi-finalele, trebuie să fie asta. Ai dreptate. Păi, atunci nu e bine să-l laşi să aştepte. Du-te! şi spunând acestea se ridică pe vârfuri şi-l sărută pe obraz în semn de mulţumire. Încă o dată mersi pentru salvare, cavalerule!, şi o rupse la fugă spre laboratorul de biologie, lăsându-l pe Carden să se ţină de obraz zâmbind.



Se pare că iar am greşit când l-am împărţit. Problems and problems. Scuzele mele, e cam scurt. Dar ca să mă revanşez mâine promit să pun continuarea :). Sper că v-a plăcut! 


XoXo,
Adry ♥

6 comentarii:

  1. Aw, ce dragut ii :x. Imi place tare mult :o3

    RăspundețiȘtergere
  2. Si ramasesem in urma din nou :"> dar am recuperat :x imi place tare mult cum se dezolta lucrurile :> si de Carden cam merita asta don'soru ala. :)) Astept continuare :x

    RăspundețiȘtergere
  3. @Patri: mă bucur mult :*:*

    @Raisa: thanks :*:*

    @Roxy: nu-i nimic ;)) :* mă bucur mult că-ţi place:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. #1 pe pustoaica aia o cheama Danielle Campbell >:D<
    #2 Eu o sa ma apuc acum sa o citesc de la inceput! :) Oricum, place blogul!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anca: mersi :* chiar nu-mi mai aduceam aminte! hope you enjoy it!:*:* thanks! :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥