27 iulie 2012

Who's the lucky duck ?

Hey, dragii mei! Am zis să mai fac o ultimă postare înainte să intru într-o pauză pentru că sănătatea mea face mişto de mine :) Am făcut puroi în gât şi acu' tre să iau enşpe mii de pastile- şi nu, chiar nu exagerez- şi BONUS cine tre' să facă injecţii ???? Yeap, this lucky duck are una bucată branulă în mâna stângă şi yeap: hurts like hell!! .. Marfă, nu ?! Mda, şi o să mă duc la ţară şi pentru că sunt total praf chiar nu garantez că voi face postări- având în vedere că până mă pun pe picioare nu am voie la laptop..-, dar, cred, că voi citi dacă nu-mi cedează ochii din cap. 
Aşa că, scumpii mei, eu vă fac cu mâna- aţi vrea voi să vă pup :))- şi sper să ne auzim cu bine în ceva timp :) 
Vă mai las câteva imagini şi o melodie ca să vă mai ridic puţintel moralul :)












8 comentarii:

  1. Off,sper sa te faci bine curand :*:* o sa imi fie dor de postarile tale <3 si cat mi-au placut pozele . :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mvai, tu glumesti :( cum sa faci puroi in gat pe vremea asta???
    Mvai ce ma oftica imaginile aleaaaa totul se repeta si se tot repeta si se tot repetaaaaa :| :|
    Si vaca aia din a doua imagine ma sperie!!! x_x
    Sau e oaie? aveam si noi asa ceva, nu? :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai un premiu la mine pe blog : http://viziunidinviata.blogspot.ro/2012/07/premiu.html

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥