22 iulie 2012

Who's bad ?!

Hello, everybody!! Ce mai faceţi ? Eu nu chiar atât de bine.. Cine e tare şi face insolaţie de trei ori la rând ?! Cine arde de la febră ?! Exact :)) Euuuuu. Deci nu concep aşa ceva. Am şapcă pe cap, sunt dată cu cremă, stau la umbră şi tot fac insolaţie, nene !! :)) Sunt o adevărată raritate :)) *a se sesiza ironia :)*
Vorba lu' mama: 'Da' în apă la care umbră ai stat ?!'. Eh, acu' şi cu soarele ăsta nebun. Dar hai să revenim: în rest sunt bine- între reprizele de rău-, m-am bronzat ceva- dar tot sunt cea mai albă din familie-, am învăţat să joc volei în apă- ceea ce înseamnă că ar trebui să-mi fi îmbunătăţit şi voleiul normal- şi m-am distrat copios. Mai am până miercuri, dar deja nu ştiu cât o să mă mai distrez pentru că din opt- familia mea (4) şi nişte amici (4)- am mai rămas doar şase şi, nah!, nu o să mai fie tot aşa :( 
 Hai gata cu 'eu, eu eu'. Voi ce mai faceţi ? Ce mai citiţi ? Cum mai sunteţi ? Sper că foarte bine !! 
Pentru că nu mă simt foarte bine *sadly* o să vă las cu nişte poze ca să vă mai aduc zâmbetul pe buze !! Să ne auzim cu bine, dragii mei, şi o săptămână bunăăă !! 










XoXo,
Adry 

10 comentarii:

  1. Foarte tari imaginile! :)) În ultima vreme parcă n-am chef de citit, doar de lenevit şi dormit. Trăiesc doar cu îngheţată :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Faine pozele <3 .. sa te faci bine curand >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-mi place poza cu ursu ala :)) asa ma simt si eu uneori =)) eu am terminat de citit vineri cartea Umbrele trecutului a fost super :x si acum urmeaza sa incep maine Pasiune si onoare :> sper sa te distrezi in continuare >:D< si ai grija cu soarele asta.:-s si eu nu stiu cum fac de ma prajesc ,x_X sper ca anu asta sa numai fie la fel. :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rose: ştiu cum e :)) mersi :*:*

    @Patricia: thanks :* m-am făcut mai bine :*:*

    @Roxy: sună interesant :* mersi mersi, o să am grijă :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Of, soarele ăsta. :-s Mă bucur să aud că te-ai făcut bine. >:D< Eu... ieri am venit din 'vacanţa la mamaie' şi de citit am mai citit despre Eminescu dintr-o carte veche recomandată de tati 'Ei l-au văzut pe Eminescu', că nu le am eu cu noutăţile astea fictive prea mult.
    Sunt super pozele, chiar mi-am început ziua în bună dispoziţie. Cel mai mult îmi place tot cea cu ursul. <3<3
    Sper să te distrezi frumos în continuare!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Heyy Adrii!Ai ceva la mine în cutiuţă,o surpriză!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Bi: mersi scumpo :*:*

    @Raisa: aw mersiii :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Îmi pare rău pentru tine, sper sa te faci bine curând! Eu tocmai am terminat de citit ''Livada de vişini'' şi urmează să mă apuc de ''Unchiul Vania''. Vezi ce faci să îţi treacă insolaţia ;))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  9. mi se pare mie sau ultima e cam misogina? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Alexandra: sună interesant ;)) mersi :*:*

    @Gio: hmm nu :)) ţi se pare :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥