14 iulie 2012

Trip Day #5


Hello, scumpişorii mei! Ce mai faceţi ? Mi-e un dor de voi de nu vă închipuiţi. Euuuu savurez ultimele două zile la munte (Nu vreau să se termine never ever), dar las' că la anu' vin la Cluj să dau la Facultatea de Drept ! M-am decis! M-am săturat de Bucureşti şi, oricum aveam eu o obsesie cu 'un început nou'! Eh, acu' chiar aşa va fi! Un oraş unde nu mă cunoaşte nimeni- bine, doar cei la care stăm la pensiune-, unde nu cunosc oraşul, tradiţiile şi aşa mai departe. M-am îndrăgostit irevocabil de Cluj: este mult mai 'aerisit', mult mai verde, lumea mult mai sociabilă şi ospitalieră şi, ei bine, da!, sunt şi băieţi drăguţi pe aici şi, oricum ar fi, ador priveliştea.
Acu' două zile am fost la Cascada Vălul Miresii din Răchiţele şi, da!, iar ne-am pierdut ! :)) Este incredibil cum noi mai întâi trebuie să ne pierdem pentru a savura la maxim momentul în care ajungem ! Am făcut şi poze ca să vă arăt şi vouă şi, poate, să vă corup să veniţi pe aici în vacanţele voastre- eu ştiu sigur că voi mai veni!

Yeap, nene care îmi strică poza e tata ! :))





V-am mai spus că ador accentul de prin partea aceasta a locului ?! :)) Vreu şi eu să vorbiesc cu accşent ! :)) Irevocabil şi incontestabil ador Clujul ! Aşa că dacă drăguţul de Şef ţine cu mine şi mă luminează la BAC o să iau note mari şi cu puţintel noroc intru la Facultate la Cluj- Doamne, bine ar fi să scap de 'scumpul' meu Bucureşti!

Cică Euuuu ! :)
Ce să vă mai zic?! Mi-am cumpărat 'Jurnalul unui puşti' din mall şi este foarte tare, este extrem de funny şi uşor de citit, dar mai multe am să vă spun în recenzie, care habar n-am când vine pentru că aici nu ai timp să stai, mereu găseşti ceva de făcut. Aseară, de exemplu, am jucat remi de la 11 la 1 noaptea :)) A fost super tare şi dacă ale noastre mame (mama mea şi doamna patron- mamă a doi copii absolut de treabă) nu ne spuneau să mergem la somn că ei doi- Dany şi Dana- lucrează mâine (care este azi)- uh, apropo, acuşica este în desfăşurare o nuntă, aici la pensiune şi Dany şi Dana sunt ospătari, fac şi ei ce pot să-i ajute pe ai lor- ne-am mai fi jucat! Dany, care era la fel de obosit ca Dana pentru că au ajutat prin pensiune şi pe la animale, făcea 'Da' nu ne e somn !'- el care la începutu' jocului făcea 'Mi-e somn.. Da' joc !:))' a fost tare ce să mai ! :)) Am onorabilul scor de -50 :)) În condiţiile în care am pierdut la primu' joc şi a trebuit să recuperez. Dana ne conduce cu 600 şi ceva de puncte, urmată de Dany cu 200 şi ceva apoi frati-miu, tot Dan (maxime coincidenţele de nume) cu vreo 100 şi ceva de puncte. So I am the best of the best! :))


Hai că am şi pălăvrăgit fără sens, total irelevant, dar am simţit nevoia să vă fac părtaşi la fericirea mea! 
Nu-i aşa că este foarte enervant când ai o melodie în cap şi nu-ţi aduci aminte decât două versuri din tot cântecul ?! Aşa sunt eu cu melodia următoare:





XoXo,
Adry 

9 comentarii:

  1. Şi eu ador accentul ardelenilor :X
    Vreau să fiu la munte în momentul ăsta. E o căldură infernală în Craiova.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca savurezi vacanta! Abia astept sa merg si eu la mare, caci m-am copt in Bucuresti. Sper sa postez si eu pe blog despre vacanta mea asa cum ai facut si tu!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rose: Mă gândesc cu groază când o fi să vin acasă ce căldură va fi :)) :*:*

    @Ale Criss: Mersi :* a fost o idee aşa spontană pentru că îmi place să postez cât de des pot :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau si eu la munte :(( Ma iei cu tine? :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma simt mandra ca-s ardeleanca :)).
    Foarte frumoase pozele..:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Gio: şi eu vreau înapoi la Cluj :( te-aş fi luat, normal :*:*

    @Raisa: m-am distrat copios, mai vreau :o3

    @Patricia: hehe tare :)):*:* mersi mersi :*

    RăspundețiȘtergere
  7. De ce vrei sa scapi de Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
  8. @b.b: pentru că făcând o comparaţie între cluj şi bucureşti îmi place mult mai mult în cluj :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥