11 iulie 2012

Trip Day #2

Aw, da! E bine să fii iar printre oamenii vii ! Yeap, abia mi-am revenit după ce am dat la boboci :o3 Deloc interesant, i know! Trebuia să mi se întâmple, mai devreme sau mai târziu! Soo first things first: azi am fost la Grădina Botanică- absolut mega tare şi luuuungă rău, Muzeul Zoologic- cu multe, dar foarte multe animale împăiate şi al naibii de reale.. uh şi funny thing pentru că nu era nimeni la casa de bilete am făcut turu' pe gratis :)) (nu că ar fi costat prea mult: 1,5 lei copii şi 3 lei adulţii), Centrul Universitar din Cluj- absolut extra-mega tare, yeap m-am decis să intru la Drept la Cluj pentru că este super-extra-mega-ultra tare !! Şi am dat şi o fugă prin Iulius Mall, dar doar la Auchan- unde mi-au plâns ochii după o grămadă de cărţi foarte tari, dar pentru că mă durea capu' nu am stat foarte mult. 
După ce am ajuns la pensiune am luat prânzu' şi normal, se putea să nu mănânc eu cu poftă clătitele cu îngheţată şi banane?! Nuuuu, că altfel nu mă cheamă Adriana.. Mdaa, dar mi-am revenit într-un final şi acuma mă războiesc la un remi cu frati-miu :) E bine să fii vie again.


Voi ce mai faceţi scumpii mei ? Mi-e un dor de voi :o3





Această monedă este făcută la Grădina Botanică. Iniţial a fost o monedă de 10 bani, dar am băgat-o într-o presă ciudată şi am imprimat modelul pe ea, în schimbul a 3 lei pe care i-a 'mâncat' aparatul. Foarte tare nu?! Pe ea scrie: Grădina Botanică Cluj-Napoca şi are imaginea unei fântâni în stil japonez şi nişte tufişuri :)).



XoXo,
Adry♥

5 comentarii:

  1. Aş da şi eu de mâncare la boboci, sunt aşa drăguţi ;))
    Ideea cu moneda e superbă. Vreau şi eu una aşa; trebuie să-mi iau neapărat una când ajung pe la Grădina Botanică.
    Să te distrezi! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Chestia aia cu moneda e foarte faina :D.
    Distractie placuta in continuare <3 <3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi eu am păţit exact aceeaşi chestie anul trecut la grădina zoologică din Braşov,jur!:)) Am tras un tur pe gratis,pentru că nu era nimeni la casa de bilete.=))
    Foarte tare ideea cu moneda,nice,nice!:x

    RăspundețiȘtergere
  4. @Rose: aşa cum am dat eu la boboci nu-ţi urez :)) mi s-a aplecat de la îngheţată, la asta mă refeream :)) :*:* chiar îţi urez să ajungi să vizitezi pentru că e superb Clujul ♥ mersii :*:*

    @Patricia: Mă bucur că-ţi place ♥ mersi mersi :*:*

    @Raisa: hehe :)) norocoasele de noi :*:* i know, thx :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Distractie placuta, si foarte interesanta moneda ! <3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥