10 iulie 2012

Trip Day #1


Hello, hello! Pe ritmurile melodiei de mai sus (care am auzit-o azi la radio- irelevant, i know!) începem postarea 'Impresii de călătorie' :)).  Deci drumul a fost 'woash'- o combinaţie între 'woaaah' şi 'shhhhiiii***'- zău, un peisaj superb pe Transalpina, dar mi-a fost al naibii de frică. În momentul în care într-o parte vezi stâncă şi în cealaltă e ditamai hăul am zis că înnebunesc :)) mi-era o frică nu se întâmple ceva de nici nu mă uitam. Such a wuss i know :(.  Normal, pentru că era prea linişte şi al meu mp3 s-a decis să moară subit în misiune am dat drumul la laptop şi am refăcut playlistul de concediu în familie! Aşa că scumpa mea trupă Simplu ne-a delectat urechiuşele, apoi am râs cu lacrimi cu vreo trei melodii de la Fără Zahăr şi am culminat cu Holograf- 'Ţi-am dat un inel' ! 
Era să ne şi rătăcim de vreo două ori :)) al naibii GPS ne ducea pe un drum vechi ce a fost scos din uz şi ne-am trezit în fundătură, absolut genial nu?! :)) Dar, per total a fost frumos drumul. De obicei stăteam şi citeam când era super mult de mers, dar acum am preferat să stau şi să privesc pe geam pentru că, ei bine, nu în fiecare zi urci cu maşina la peste 2 000 de metri pe o şosea super bună- zău, era atât de marfă şi era pe munte, frate:)) cu serpentine şi toate cele şi la câmpie nu ai găsi aşa frumuseţe !! 
Drumul de 11 ore a fost destul de obositor- de la 6 dimineaţa până la 5 când am ajuns noi la Cluj. Aici este super frumos şi super linişte, un aer extrem de curat şi revigorant. Mâncarea este extrem de delicioasă şi personalul este drăguţ rău! :) Spre seară s-a făcut răcoare şi chiar dârdâiam :)) deci închipuiţi-vă! 
O, mai că era să uit! Vestea bună este că am net, prind eu două liniuţe, dar măcar prind. Am să încerc să vă ţin la curent cu ce şi cum :) 


Apropo, vouă nu vi se pare că norişoru din poză seamănă cu o ţestoasă din aceea din Mario ?! :)) Zău, ori sufăr de imaginaţie prea bogată ori am înnebunit !! 


A se lua la cunoştinţă că eu nu mă laud !! Îmi place să povestesc ce mai fac pentru că sunt vorbăreaţă şi mi-e dor de voi. Aşa că vă puuup şi vă urez o săptămână super bună !!


Cam aşa eram eu după ce m-am dat jos din maşină ! :))




XoXo,
Adry 

7 comentarii:

  1. Da, chiar seamănă cu o ţestoasă :D
    Sper să te distrezi în continuare :) Ai mei spun că vom merge anul ăsta pe Transalpina, şi abia aştept să văd cum e.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Rose: aw, Rose, crede-mă e înfricoşător :)) mersi :*:* ne mai auzim noi :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce calatorie faina ai avut si sper ca o sa ai si-n continuare :D.
    Norul ala chiar seamana cu testoasa din Mario :)). <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Distracţie plăcută în continuare!!
    E foarte frumos pe-acolo,şi mă bucur că ai avut timp să postei!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos :x si mie imi place mult la munte <3 calatorie placuta in continuare >:D< si chiar seamana cu o testoasa :)) imaginatia asta :x :))

    Si ai ,ceva de la mine aici >:D< http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2012/07/va-multumesc-ca-sunteti-aici.html

    RăspundețiȘtergere
  6. @Patricia: mersi scumpo :*:* eu am spus :))

    @Raisa: mersi :*:* yeap chiar este frumos rău :* şi eu mă bucur că am putut :*:*

    @Gio:hehe :* se putea şi mai bine :*

    @Roxy: awww mersiiii :*:* eu v-am spuuuus :)):*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥