20 iulie 2012

Today is the day !


 Astăzi este 20 iulie, o zi specială pentru mine ! De ce? Simplu, pentru că este ziua prietenei-surorii-scumpei mele dragi Anna. Vreau să-i urez 'La foarte mulţi anişori!' şi fie ca toate visele şi aspiraţiile tale să se împlinească şi cu puţin noroc ne vom întâlni şi noi două cândva. Anna este cu adevărat o fată specială numai bună de prietenă bună. O cunosc doar de 5 luni, dar ştiu sigur că vom fi prietene foarte multă vreme. Este fix acel cineva care te poate motiva când eşti la pământ, dar, mai ales, persoana care este gata să te asculte oriunde şi oricând când ai nevoie. Destinul sau karma sau cum vreţi voi să-i spuneţi a făcut-o pe Anna prima mea cititoare, a fost lângă mine de la început şi sunt sigură că va fi până la final. Mi-a trimis vreo 2-3-4 mii de palme pe calea aerului când spuneam că vreau să închid blogul şi de multe alte dăţi- Mersi mult de tot, scumpo!!.
Nu ştiu ce m-aş face fără ea, zău ! 


Sooo încă o dată, draga mea prietenă, îţi urez 'La mulţi ani!' şi 'Don't worry, be happy' din tot sufletul meu !! Eşti o fată specială şi extrem de norocoasă pentru câte ai şi câte faci! -cre' că bănuieşti la ce Mă refer :).
Dar, mai ales, vreau să-ţi urez să o ţii tot aşa cu blogul, să faci aceeaşi treabă minunată cu care ne-ai obişnuit!


Mi-e dor de tine! Te ador, scumpo !! *mega-huuuuug*


O zi superbă de naştere!!


XoXo,
Adry 

5 comentarii:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥