19 iulie 2012

Strike #25

Cea de-a 25-ea carte cu care îmi bucur orbitele în anul acesta este 'Jurnalul unui puşti- Rodrick e cel ma tare' de Jeff Kinney.


Câteva idei: Aventurile lui Greg Heffley continuă: şcoala a început şi Leapşa Brânzei este tot la el, fratele său se poartă mai rău ca niciodată, Manny încă îl mai pârăşte de fiecare dată, Mami se apucă să pună în aplicare 'Mami-banii' şi anul se anunţă din ce în ce mai plin. Vara trecută s-a întâmplat ceva ce-i pune în pericol viaţa la şcoală lui Greg. Oare Rodrick îl va da în vileag sau va fi un frate bun ?! 


'Un roman în benzi desenate 
care te face să mori de râs...
va captiva cititorii.'
-Publishers Weekly-


Citate: M-am 'chinuit' ceva să le aleg, dar iată câteva citate bune de savurat:

  • Acum câţiva ani, la primul curs de înot, Tati mi-a spus că, atunci când se aude pistolul de start al arbitrului, eu ar trebui să mă arunc în apă şi să încep să înot. Dar ce NU mi-a spus el era că pistolul de start trăgea numai cu gloanţe OARBE. Aşa că am fost mult mai preocupat de locul unde va ateriza glonţul ăla decât să ajung la celălalt capăt al bazinului.
  • Cum se termină cina, urcă la baia de la etaj şi freacă menta pe-acolo vreo oră. Şi când coboară, eu deja am terminat. Dar dacă mă plâng vreodată lui Mami şi Tati, Rodrick scoate mereu aceeaşi scuză jalnică: 'E vorba de ceasul meu biologic.'
  • Şi eu am fost un pârâcios până când mi-am învăţat lecţia. O dată, l-am pârât pe Rodrick pentru că spusese un cuvânt urât. Mami m-a întrebat ce cuvânt spusese, iar eu i l-am spus pe litere. Şi mai era şi unul lung. Ei bine, până la urmă am ajuns să ţin un săpun în gură pentru că ştiam cum se scrie acel cuvânt, iar Rodrick a scăpat fără nicio săpuneală.
  • Toată lumea ştie că elanul a evoluat din păsări, la fel ca oamenii. Dar, undeva pe parcurs, oamenilor le-au crescut braţe, în timp ce elanii s-au pricopsit cu acele coarne inutile.

'Umor deborant.'
-Kirkus Reviews-

Părerea mea: Romanul în benzi desenate ne poartă pe aripile copilăriei şi de data aceasta. Cartea este extrem de uşor de citit, bună de savurat la umbra unui copac şi, mai ales, îţi aduce aminte de mirosul copilăriei. Nu găsesc niciun minus ! Are umor din plin, acţiunea este simplă şi uşor de urmărit iar personajele par cât se poate de reale. Dacă nu aş şti mai bine aş spune că e povestea puştiului din josul străzii. Acţiunea este cât se poate de verosimilă, ceea ce face romanul şi mai uşor de 'simţit'. Sincer, recomand şi acest volum celor care vor să-şi aducă aminte de vremurile în care erau tineri şi fără griji reale, celor care vor să râdă din 5 în 5 minute, dar, mai ales, copiilor care nu se omoară cu cititul- dacă nici acuma nu o să vă placă să citiţi atunci nu am idee ce vă va determina !!

'O alegere excelentă
pentru cei care nu se dau
în vânt după citit.'
-School Library Journal-

Informaţii generale: Volumul al doilea al seriei 'Jurnalul unui puşti' a fost publicat la editura Art în noiembrie 2010. 'Jurnalul unui puşti' se află în topul celor mai bine vândute cărţi al revistelor USA Today, Publishers Weekly şi New York Times.

'Un roman delicios, 
plin de benzi desenate.'
-Revista People-

Nota: Fără alte dubii 5 din 5 !

XoXo,
Adry

4 comentarii:

  1. Credeam ca eu sunt singurul care m-ai citeste cartile astea la aproape 18 ani. Ma bucur sa aflu ca nu sunt singur, care isi mai aminteste de copilul din el. De fapt, eu inca ma consider un copil. Ma rog. M-au amuzat citatele si mi-au amintit de carte, pe care am citit acum cateva luni buni. Trebuie sa-mi iau volumul 3 urgent! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi plac cartile din "Jurnalul unui pusti" :x :x .. sunt amuzante si usor de citit.
    Foarte frumoasa recenzia si super citate <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alex: da' de unde ?! :)) eu râd în gura mare cu ai mei de faţă :)) şi le spun şi lor şi râdem împreună :)) exact, e foarte tare vol 3 :*

    @Patricia: mersiiii :*:*

    @Raisa: şi eu ador seria :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥