13 iulie 2012

Strike #23

Iată că între o vizită la muzeu şi o excursie la o cascadă, timpul mi-a permis să mai termin şi eu o carte. Paginile au zburat şi nu era doar vântul de vină, am savurat cu adevărat o carte bună la umbra unui balansoar.
Vreau să mulţumesc Librăriei Online Libris pentru şansa de a citi 'Cum trăiesc morţii' de Will Self. De asemenea, să nu uităm că Libris  dispune şi de o gamă largă de cărţi în engleză care vă aşteaptă să le răsfoiţi.

Câteva idei: Lily Bloom a murit, dar a descoperit că există 'viaţă' după moarte. Alături de fantomele celor doi copii ai ei şi ghidul său, Phar Lap Jones, va învăţa că 'ne-viaţa' în necropola Londoneză este la fel de agitată ca şi până acum. Dar ce se întâmplă când amintirile lui Lily despre perioada anterioară morţii încep să dispară ?! Va încerca ea să renască sau se va pierde în noua ei existenţă ?!

Citate: Cartea este plină de pasaje amuzante, iată o mică mostră:

  • Nu tu murături. Nu tu sosuri grele. Nu tu ceapă şi, în mod emfatic, nu tu usturoi. Nu că mi-ar fi plăcut din calea-afară genul ăsta de mâncăruri când eram sănătoasă, doar că acum, că sunt pe moarte, îmi dau seama că darul pe care îl au anumite mâncăruri când îţi inundă gura, spontan, la mai multe ore după ce au fost consumate, e de fapt un semn de viaţă. Viaţa repetându-se. Viaţa decurgând.
  • Şi mi-am pus dorinţa ca Virginia Bridge să moară: O Preamărite Duh Alb, dacă mă las de fumat, o iei pe femeia asta în locul meu ? Îhî, aşa a şi făcut. Virginia a murit la doi ani după aceea şi daţi-mi voie să vă spun că am fost al naibii de tentată să mă apuc din nou de fumat. Glumesc.
Părerea mea: Este cu adevărat o carte căreia nu-i lipseşte umorul şi cinismul. Nu trec 10 rânduri fără să te iei cu mâinile de burtă şi să-ţi dea lacrimile de râs. O recomand amatorilor de umor negru şi celor care adoră o poveste cu multe surprize. 

Infomarţii generale: Cartea a apărut în anul 2007 la editura Humanitas, în cadrul 'Raftul Denisei'. Scriitorul şi publicistul Will Self este cunoscut ca un jurnalist şi pamfletar politic. În 1993 a fost introdus pe lista 'Granta' a celor mai importanţi tineri scriitori britanici.

Nota: 3★ din 5

XoXo,
Adry 

5 comentarii:

  1. „Paginile au zburat şi nu era doar vântul de vină, am savurat cu adevărat o carte bună la umbra unui balansoar.”

    CE S-A ÎNTÂMPLAT??? :O

    RăspundețiȘtergere
  2. Am bagat-o pe WIshlist la mine in contul de Elefant ( "este reduceri mari" pe Elefant! :X )
    Si abea astept sa dau comanda! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anna: am citit repede şi oricum îmi mai zbura vântu' din pagini plus că stăteam într-un balansoar:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Gio: mă bucur că te-am convins să ţi-o iei :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooo,deci tipa trăieşte cu fantomele!Foarte tare cartea,şi eu aş vrea s-o citesc!:x

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥