5 iulie 2012

Show me!

Pentru că săptămâna trecută nu am putut să respect tradiţia am să fac acum rubrica 'Show me'. Poza de astăzi este de la draga de Anna (thanks scumpo :*). 


Mereu am să-mi doresc mai mult decât am. Este absolut omenesc să vrei să fii cu o treaptă mai aproape de fericire. 
Dar în momentul în care te-am văzut am simţit că trebuie să fii al meu, ceva înăuntrul meu striga 'Take it !' şi eu eram absolut hipnotizată de ideea de a te avea. Ai fost întotdeauna acel lucru la care am râvnit dintotdeauna, dar nu l-am putut avea. De ce? Pentru că nu eram pregătită pentru el. 
Cine erai tu de mă atrăgeai în asemenea manieră ?! De ce aveam eu o nevoie atât de neignorat ?! De ce tu, dintre toate lucrurile posibile, a trebuit să intri în viaţa mea şi să o dai peste cap?! 
Şi tot eu pot răspunde la aceste întrebări: erai 'my focus point' pentru că nu te cunoşteam, simţeam nevoia de tine pentru că erai ceva neexplorat de mine, ai intrat în viaţa pentru a mă ajuta să mă maturizez.
Tu ai fost cel mai bun şi cel mai rău lucru din viaţa mea şi ceva îmi spune că nu ai terminat cu mine. Tu cu numele tău atât de dulce. Tu cu atingerea ta atât de catifelată. Tu eşti sentimentul suprem care mă ridică pe culmea celui mai înalt munte ca mai apoi să-mi dea brânci. Tu eşti 'Dragostea' ! Cel mai cel dintre sentimente! Cel mai strălucitor, cel mai atrăgător, cel mai necunoscut dintre toate!
Îţi mulţumesc ! Datorită ţie am învăţat că 'e mai bine să iubeşti şi să pierzi decât să nu fii iubit'! Mulţumesc că m-ai transformat, mulţumesc că m-ai ajutat să evoluez !




Cam atât şi pentru rubrica aceasta. 
În ultima vreme mă simt de parcă aş pluti în derivă şi simt că.. nu ştiu.. vă dezamăgesc. Simt pur şi simplu că nu mă ridic la aşteptările voastre. Simt că am nevoie de nişte sfaturi. Vreau să fac blogul cât de bun pot eu şi pentru asta vă cer ajutorul ! Vreau să ştiu ce aţi vrea să vedeţi la el, dacă vreţi alte rubrici.. uf, pur şi simplu, ce vreţi să vă desfete sufletul ! Vă mulţumesc! :*:*


XoXo,
Adry  

4 comentarii:

  1. Minunatie de post :x :x Adoooor cum ai scris. :*
    Mi s-a facut pielea de gaina .. pentru ca mi-am amintit de cineva :">.
    <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place noul aspect! Are un aer vintage (sau așa-l văd eu). :D
    Îmi place ce-ai scriiiiis! :x
    Iar la blog, n-aș schimba nimic. Dar mi-ar plăcea să postezi mai des. :x Și să scrii mai des la JDIYA :)):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww mersiii :*:*
      Ştii bine că dacă n-am inspiraţie ptr JDIYA degeaba :)) dar mersi :*:*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥