24 iulie 2012

Short stop :)

Hey :) Vroiam să vă mulţumesc mult de tot pentru toate urările voastre din postările anterioare :*:* Înseamnă mult să văd că pentru atâta lume contează cum mă simt :* Săr'na mult !!
Nici acum nu mă simt prea bine..mai ştiţi când am spus că am făcut trei zile la rând insolaţie ? Ei bine, se  pare că doar în prima zi a fost insolaţie apoi m-a tras curentul şi s-a dus sistemul meu imunitar :)) Deci am răcit. Ieri am avut ochii atâââât de umflaţi încât abia mai vedeam ceva, încă mă mai doare carnea pe mine, am amigdalele de pe partea stângă umflate şi înghit greu, oh, da!, şi dorm mereu. A zis mama că 'numai oamenii deştepţi răcesc vara!' :)) ar fi tare să fie aşa, dar e al naibii de enervant. Eh, măcar afară nu pot ieşi pentru că- aşa cum aţi văzut şi la televizor- este furtună de nisip, vântul vuieşte de parcă vine sfârşitul şi sunt nişte valuri gigantice :)
Încetând să vorbesc despre mine vreau să îi mulţumesc scumpei mele Raisa pentru frumosul premiu pe care l-a scos din Cutiuţa cu surprize un premiu foarte frumos, de vară :



O să fac un later edit când voi fi în stare şi o să-l dau şi eu mai departe, dar momentan abia îmi rezistă creierul să nu pocnească :) Deci scuzaţi :*:*

Aşaaaa şi drăguţa de B.B.  m-a 'solicitat' să fac şi setul ei de întrebări de la Leapşa-Premiu monstruoasă: aşa că iată întrebările şi răspunsurile mele: 
1. Dacă viaţa ta ar fi subiectul unui roman, ce titlu ar avea ?
Hmm să spunem 'How to kill hope'- sună mai bine în engleză :))
2. Alb sau negru ?
Negru :) 
3. De ce ai ales să-ţi faci blog ?
Simplu, pentru că am văzut pe la mai multe fete bloguri frumoase şi vroiam şi eu.
4. Cartea preferată.
Am mai spus: Jurământ de sânge- Richelle Mead (AV)
5. Filmul preferat.
Hmm, acum, pe moment, Întâlnire cu Joe Black sau Troia :)) ambele cu Brad Pitt tânăr :))
6. Cea mai mare dorinţă.
Să îi demonstrez mamei că poate să mă lase să plec la Cluj la facultate. :)
7. Crezi că vei avea dificultăţi la bac ?
Nope :) 
8. Cum te vezi peste 15 ani ?
Fericită.
9. Dacă ar fi să joci într-un film, ce rol crezi că ţi s-ar potrivi cel mai bine ?
Ha! Asta e chiar tare :)) Hmm, greu.. să zicem că rolul fetei care rămâne la final cu băiatul drăguţ :))
-fiecare cu fanteziile lui :))-
10. Câini sau pisici ?
Ambele
11. Melodia preferată.
Jessie J- Who you are


Cam atâta :) Nu prea mai rezist.. aşa că vă las câteva imagini să mai zâmbiţi puţintel :) Nu vă pupicesc pentru că vă dau răceala :(










XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Sper să te faci bine! :*
    Acum ești la mare? :*
    Și da, numai oamenii deștepți răcesc vara :)) și pe mine m-a luat curentul la șale acum o săptămână și ceva.. așa se întâmplă cu ăștia bătrâni.:)):*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anna: mersi :* yeap, încă sunt, pe 25 seara vin :) şi pe mine m-a luat curentu' la urechea dreaptă şi ochii :)) bătrâneţea asta :)) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ohh,sărăcuţa de tine să te faci bine,să şti că suntem alături de tine şiii îţi urăm însănătoşire grabnică!Insolaţie şi eu am făcut,deci înţeleg prin ce treci..:(

    RăspundețiȘtergere
  4. @Raisa: thanks scumpo :*:* >:D<

    @Gio: mersi scumpo :*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥