21 iulie 2012

Primele 100 de cuvinte #4

Eh, e niţeluş mai greu să mai şi citeşti când te distrezi cu lumea pe la mare (am învăţat- sau ceva pe acolo- să joc wist -presupun că aşa se scrie- şi mi-am perfecţionat tehnica la yams :)) !!), dar mai răsfoiesc from time to time 'Jurnalul unui puşti- Ultima picătură' de Jeff Kinney.





IANUARIE


Ziua de Anul Nou
Ştiţi că, la început de an fiecare dintre noi îşi face o listă de ‚rezoluţii’- lucruri care nu ne plac şi pe care dorim să le îmbunătăţim în anul ce tocmai a început?
Ei bine, problema e că nu mi-e deloc uşor să mă gândesc cum aş putea fi mai bun, pentru că eu sunt deja una dintre cele mai bune persoane pe care le cunosc.
Aşa că rezoluţia mea pentru anul acesta este să-i ajut pe ALŢII să fie mai buni. Dar îmi dau seama că unii nu prea apreciază faptul că încerci să-i...







XoXo,
Adry 

3 comentarii:

  1. Pff.. ce au cartile astea asa de special? seria :d
    Sper ca ai o vacanta frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Raisa: să ştii că este destul de :)) :*:*

    @Gio: tehnic, nimic special. doar că e o carte drăguţă pentru copii şi mie îmi place :) mersi la fel :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥