17 iulie 2012

Primele 100 de cuvinte #3

Hey, lume! Yeap, m-am întors acasă doar ca să am de unde pleca. Mâine o luăm pe drumul mării şi am să vă salut de la Marea Neagră, dar până atunci mă zvârcol în dureri pentru că mi-e un dor nebun de Cluj. Eh, nothing new under the sun! Hai să revenim în prezent şi să vă arăt 'Primele 100 de cuvinte' din 'Jurnalul unui puşti- Rodrick e cel mai tare' de Jeff Kinney.





SEPTEMBRIE

Luni
Cred că Mami a fost foarte mândră că m-a făcut să ţin jurnalul ăla anul trecut, pentru că acum s-a dus şi mi-a mai cumpărat unul.
Dar mai ţineţi minte cum v-am spus că dacă mă prinde vreun tâmpit cu o agendă pe care scrie ‚jurnal’, o să-şi facă o impresie greşită ? Ei bine, exact asta mi s-a întâmplat astăzi.
Acum că Rodrick a aflat că mai am un jurnal, aş face bine să-l ţin tot timpul sub cheie. Acum câteva săptămâni, Rodrick chiar a pus mâna pe jurnalul meu de anul TRECUT şi a fost un...


Mdaaa şi cam atât. Ca să vă daţi seama cât de tare e 'Jurnalul unui puşti' vreau să vă spun că al meu frate a zis că i-a plăcut mult cartea. Şi el NU citeşte absolut deloc, nici dacă îl pici cu ceară. Aşa că este o lectură super uşoară şi bună de savurat. 
În rest voi ce mai faceţi ? Cum suportaţi căldurile? Ce mai citiţi ? Aţi vrea să vedeţi ceva nou la blog ?

XoXo,
Adry 

19 comentarii:

  1. Abia astept sa merg si eu la maaaare :D.
    Seria asta cu "Jurnalele unui pusti" e chiar foarte tare.. mi-a placut mult ^.^
    Caldurile, aici sunt destul de suportabile :) .. acum citesc "Romanul adolescentului miop", lectura obligatorie, ce sa mai :D si "Emma" de Jane Austen. Pe blog as vrea sa ma mai delectez cu o recenzie din aia cum numai stii tu sa faci.. si cam atat <3 <3
    Distractie placuta la mare! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Patricia: Urm :)) chiar nu ştiu ce recenzii ştiu eu să fac :)) adică am să mai citesc după ce termin şi volumul ăsta o să trec la lecturi 'normale' şi poate o să-ţi placă mai mult :)):*:*
    Mersi :*:*
    ps: urăsc lecturile obligatorii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma' frieeeend, ce dor mi-e de tine!:* Da un semn de viata cat de curand.
    Ce de carti mai citesti in perioada asta:>.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dee: my love şi mie mi-e dor de tine :* oh, yeah :)) i know :)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu le urasc :D.
    Dar, imi plac si recenziile pe care le faci acum, cred ca m-am exprimat eu gresit, scuze :)).

    RăspundețiȘtergere
  6. @Patricia: a e bine atunci :)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu n-am citit cartea, dar am văzut filmul şi e genial ♥ Rodrick rullz! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Rose: nu am văzut filmul, dar cartea e prea tare
    :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ahh,l-am primit chiar azi cadou de la tata!:x:x Deabea aştept să văd cum va fi!Distracţie plăcută la maree,scumpă!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. @Raisa: aw tareee b-) spor la citit :*:* mersi mersi, scumpo :*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur mult ca te-ai distrat :> pare simpatic pustiul ;)) distractie placuta in continuare :* sa te bronzezi.:> :))

    RăspundețiȘtergere
  12. @Roxy: ioi ce dor mi-era şi de tine >:D< chiar e :)) şi da :o3 m-am distrat rău de tot la Cluj ♥ mersi mersi :*:* o să mă prăjesc şi ptr voi :)):*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai primit un blog award de la mine: http://ciudatica-s.blogspot.ro/2012/07/liebster.html ^^

    RăspundețiȘtergere
  14. Award şi leapşa Liebster la mine pe blog! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Un premiu si o leapsa de la mine : http://viziunidinviata.blogspot.ro/2012/07/premiu-leapsa.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  16. Ai ceva la mine pe blog ♥
    http://rose-books.blogspot.ro/2012/07/care-e-diminutivul-de-la-premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  17. @ Stefi, Alexandra Radu, Viore, Rose: mulţuuuuumesc mult de tot :*:*

    @Gio: o fi bine ?! :)):*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥