18 iulie 2012

Leapşa- premiu monstru !

Salutări de la malul mării!  Hai să bla-bla-iesc puţintel înainte de leapşa- premiu monstru primit! Zău aşa, m-am îndrăgostit irevocabil de Cluj iar acuşica numai suport marea :)) Este incredibil aşa ceva, dar vremea e bună, apa excelentă, soarele cam arde, dar să zicem că merge. Nu mă mai lungesc, acuma să mă pun pe treabă!


Am primit de la mai mulţi drăguţei o Leapşa-premiu Liebster: RoseAle CrissViorelAlexandra RaduStefiAnna şi cam atât din cât am descoperit :)). So let the games begin!


Reguli
I. Postează imaginea Liebster Blog Award

II. Spune 11 lucruri despre tine.
III. Răspunde la întrebările adresate de cel/cei care te-au nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
IV. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag.
V. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i. 
VI. Nu da tag-ul înapoi. 

II. Spune 11 lucruri despre tine.
a) Mă cheamă şi Theodora, yeap, cu Th !
b) Când lumea află că mă cheamă 'Theodora' încearcă să spună cu 'h' cu tot şi înnebunesc! *rolling eyes* Fraţilor, 'h' e mut !!
c) Sunt născută într-o zi de joi, 13 octombrie.
d) Când m-am născut eu a nins şi, yeap, era toamnă !
e) Am un frate mai mic cu 4 ani.
f) Încă mă uit la desene animate. *yeah, yeah, so childish*
g) Plâng o grămadă la filmele de dragoste.
h) La un moment dat eram în team Jacob, acum sunt în team Edward !
i) De fiecare dată când mă vei întreba ce culoare îmi place va fi alta.
j) Vreau după Facultatea de Drept să mă mărit şi să fac 3 copii- 2 băieţi şi o fată.
k) Mi-aş numi fetiţa Isabella-Maria. (clişeu, I know, dar ador numele :))-)

III.Am foarte multe întrebări la care trebuie să răspund, sooo faceţi-vă comozi!

Rose
1. Dacă ai fi băiat pentru o zi...
Hehe, ar fi tare! Ia să vedeeeem.. dacă aş fi băiat pentru o zi aş lua o grămadă de flori şi le-aş împărţi pe stradă la fete şi le-aş spune că sunt frumoase ! Ştiu că mie mi-ar face ziua mai bună.
2. Cea mai mică notă
Erm, din câte îmi aduc aminte cred că 5 sau 6. Numai ştiu sigur!
3. În ce eşti îmbărcată ?
Am nişte pantaloni- blugi trei sferturi, un tricou cu mânecă scrută cu Mikey Mouse şi Minnie şi şlapi roz.
4. Toţi avem un apelativ dat de părinţi. Puiule, spre exemplu. Care este al tău ?
Păi, depinde. Tot neamul mă strigă 'Adi'- dont know why. Sau cum îmi spune mama from time to time 'Capră'. :))- cum să nu ne iubim părinţii ?! 
5. Sursa ta de inspiraţie.
Asta e simplu: visele şi aspiraţiile mele sau viaţa de zi cu zi.
6. Cadoul perfect pentru tine.
Ok, răspunsul va varia sau poate nu. Pe moment o carte mi se pare cel mai perfect :)
7. Ce melodie ai la tonul de apel.
8. Primul cuvânt care îţi vine în minte.
Cartofi :))
9. Dacă ai fi o culoare ai fi...
Moooov *pronunţat ca Tracy din Hannah Montana :))* 
10. Uită-te pe geam. Care e cel mai înalt lucru pe care îl vezi ?
Chiar mă pui să mă ridic ?:)) Bine, fieeeee. Răspunsul este: stâlpul de la telegondolă.
11. Numărul tău norocos.
Easy like 'hello'- 13.

Ale Criss
1. Urban fantasy sau Epic fantasy ?
Urban fantasy.
2. Care este scriitorul tău preferat ?
Uh, hard... Să spune Richelle Mead sau Danielle Steel. Nu mă pot decide.
3. Dar seria ?
Easssy: Academia Vampirilor- uh, Adrian *drooooling*
4. Cartea pe care o îndrăgeai acum un an?
Uh, departe un an. Dar sunt sigură că era una din seria AV- Jurământ de sânge, dacă nu mă înşel.
5. În ce alte limbi mai citeşti în afară de română ?
Englezăăăăă
6. Vampiri sau vârcolaci ?
Şi acu' ar trebui să spun îngeri :)) Hai să fiu serioasă, vampiri.
7. Care este cea mai violentă carte citită ?
Cred că Ion de Liviu Rebreanu. *e prima care îmi vine în minte* Că doar o violat-o p Ana şi Ion moare căsăpit sau poate greşesc, dar ştiu că unu şi-o fură cu o lopată în căpăţână.
8. Când vrei să cumperi o carte, te bazezi pe recenziile de pe GoodReads ?
Categoric nu! Când vreau o carte, ori citesc pe spate- sperând că nu are spoilere, ori deschid la prima pagină şi citesc primele rânduri.
9. Twilight: carte sau film ?
O, da! Sincer nu prea suport seria din varii motive, dar filmul mi se pare mai ok decât cartea. Şi dacă nu-i aşa stone me later, am citit seria acu' 3 ani.
10. Cea mai proastă carte citită.
Hmm, să spunem orice carte de Camil Petrescu- îl urăsc din ficaţi şi rinichi :))
11. Câte pagini a avut cea mai mare carte pe care ai citit-o ?
Ooooo, da' cine crezi că stă să ţină minte ?! :)) Cred că cea mai mare a fost Harry Potter 7.

Viorel
1. Ţi-ar fi plăcut să ai alt nume?
Neap.
2. Ce vârstă doreşti/ ai dori să ai în acest moment ?
Sincer ?! Îmi place vârsta mea actuală- 18 fără 3 luni- so nu vreau altă vârstă.
3. Ce amintire te leagă de copilărie ?
Habar n-am. Ia să vedeeeem: când mergeam la munte cu cortul acu' enşpe mii de ani, când aveam 5-7 ani sau undeva pe acolo, şi făceam drumeţii pe munte.
4. Ce poznă ai făcut când erai copil ?
Hehe, când era frati-miu bebe şi bea lapte din biberon i-am făcut părul ţepi cu laptele şi am spus că el şi i-a făcut.
5. Ce crezi că te determină în viaţă să reuşeşti singur/singură?
Hmm, cred că speranţa că într-o zi va fi mai bine- depinde de situaţie.
6. Ce îţi place să faci în timpul liber ?
Oare ?! Să citesc şi să blogg-uiesc.
7. Ce genuri de muzică asculţi ?
De toate, mai puţin manele şi populară.
8. Crezi în horoscop ?
Să fiu sinceră, da!
9. Care sunt persoanele cu care te înţelegi cel mai bine?
Cu cele mai apropiate prietene ale mele- colegă-mea de bancă şi ceva persoane din bloggosferă- se simt ele.
10. Eşti o personă calmă/ răbdătoare?
Având în vedere că sunt la pedagogic şi lucrez cu copii la practică, să zicem că da. Culmea este că am răbdare numai cu cei mici, iar cu adolescenţii nici gând! :))
11. Îţi place să stai până noaptea târziu cu prietenii ?
Da' la Cluj ce crezi că am făcut ?! :)) Pierdeam timpul de la 10 până la 1 dimineaţa jucând remi *vreau la Cluuuuuuj :(*

Alexandra Radu
1. Ce tipuri de bloguri se regăsesc cel mai mult în blogroll-ul tău ?
Bloguri despre cărţi. 
2. Ţi-ar plăcea să dai mâna cu vreun extraterestru ?
Urm, nu cred. Verde şi vâscos nu e pe placul meu !
3. Ce te amuză ?
Habar n-am, chestii funny, nu ştiu ce să spun. Să zicem că momentele în care prietenii mei 'aleg' să cadă sau să se împiedice pe stradă. Sau să văd tachinările dintre fraţi. 
4. Eşti miliardar de vise?
Wow, frumoasă sintagmă. Yeap, visatul cu ochii deschişi este slujba mea.
5. Ce vei face în viitorul apropiat ?
Plajă, volei în apă, bronzat, murit de dor după Cluj.
6. Cartea preferată.
Jurământ de sânge- Richelle Mead (AV)
7. Muzica preferată.
Cred că pop- diferă de la moment la moment.
8. Dacă banul naţional ar fi fericirea, cât de bogat ai fi ?
Dacă aş intra la facultate la Cluj, cea mai bogată de pe Pământ.
9. Care e melodia care îţi trece chiar acum prin minte?
10. Ce abilitate magică ţi-ai dori ?
Hmm, să spunem că mi-ar plăcea să pot transforma visele în realitate.- se pune nu ?!
11. Ai vrea să trăieşti pe Lună ?
Neap, România e frumoasă şi mai sunt multe locuri pe Pământ pe care nu le-am văzut.

Stefi
1. Dacă ai putea primi orice obiect pe gratis în momentul ăsta, ce ar fi ?
Un I-Pod clasic. Îmi doresc de o grămadă de timp aşa ceva :))
2. Ce zodie eşti şi cât de mult te caracterizează ?
Sunt balanţă şi cred că destul de mult.
3. Ce ţară ţi-ar plăcea să vizitezi ?
De mică visez la Egipt sau Grecia.
4. Care a fost prima ta carte preferată ?
Legendele Olimpului- Alexandru Mitru.
5. Cinci melodii cărora nu le-ai da skip niciodată.
HCR- Honestly
BTR- Boyfriend
The Wanted- Warzone
Jessie J- Do it like a dude
Justin Timberlake- Summer love
6. Pisici sau câini?
Ambele
7. O calitate şi un defect pe care le ai.
Calitate: -chipurile- scriu bine
Defect: nu am încredere în mine
8. Care e culoarea ta preferată ?
Am mai spus o dată: moooov
9. Care e numele tău complet ?
Constantin Adriana- Theodora
10. Ce gen de cărţi îţi place să citeşti ?
YA, de dragoste, fantasy- de toate.
11.  Care a fost ultimul drum pe care l-ai făcut?
Bucureşti- Constanţa, azi.

Anna
1. Ce te-a determinat să-ţi faci blog ?
Am văzut destule bloguri drăguţe şi vroiam şi eu.
2. Dacă ai putea prezenta o emisiune, cum s-ar numi ?
Hmmmm, 'All day long'. Primu' lucru care mi-a venit în cap.
3. În versurile cărei melodii te regăseşti ?
I wish I knew then what I know now, wouldn't dive in, wouldn't bow down.
4. Care e cartea ta preferată ?
Agaaaain: Jurământ de sânge- Richelle Mead (AV)
5. Pantaloni sau rochie?
Asta sună ca Facebook sau real book :)) Pantaloni, logic !
6. Care este cuvântul pe care-l repeţi cel mai des?
Hmm, cred că 'ioi' :)) nou tic verbal :)
7. Ai putea să faci pentru o zi schimb de vieţi cu părinţii tăi ?
No, no! Ar fi greu să fiu în pielea lor, chiar şi o zi. 
8. Dacă ai putea să schimbi culoarea zăpezii, ce culoare i-ai da ?
Mooov.
9. La bloc sau la casă ?
Casăăăăă.- cândva o să stau şi la casă !!
10. Care este floarea ta preferată ?
Trandafirii sângerii.- clişeu, I know.
11. Ce le urezi cititorilor blogului tău ?
Le urez să....să fie fericiţi în fiecare clipă a vieţii lor. :)

SETUL MEU DE ÎNTREBĂRI
1. Serialul preferat.
2. Personajul de desene preferat.
3. Animalul preferat.
4. De ce se numeşte blogul tău aşa ?
5. Până la ce vârstă ai de gând să mai scrii pe blog?
6. Ce faci după ce se termină o relaţie în care te-ai implicat mult ?
7. Facebook sau real book?
8. Ce înseamnă pentru tine să fii la modă ?
9. Dacă ai putea să pui un preţ pe momentele grele din viaţă, care ar fi acela ? (traducere: cât de mult contează momentele grele din viaţă ?)
10. Dacă ai putea să te muţi într-un alt oraş care ar fi acela ?
11. Ai vrea să ai parte de Prinţul din poveste- adicătelea dragoste-  sau o carieră de succes ?

IV. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag.
Ok, majoritatea îl au, dar am găsit câţiva care totuşi mai pot să-l rezolve. Şi anume: Roxy , Eve Evelynechipa de la The search for something morePatriciaSayukiB.B.MimiRamona.

Şi cam atât scumpii mei. Dacă aţi rezistat până la final sunteţi mega tari! Eu acuşica o să mă duc pe terasă la oamenii mari să mai râd niţeluş înainte să mă bag la somn. Sper că voi faceţi bine şi rezistaţi eroic pe căldurile astea. Vă pupicesc şi vă hug-uiesc!!

XoXo,
Adry ♥

9 comentarii:

  1. @Patricia: no problem, plăcerea mea :*:* <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mercic frumos petnru leapsa >;D< Imi plac mult intrebatile tale <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, am scapat :)) :">
    Te iubesc :d :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulumesc că ai răspuns. Apropo, de ce toată lumea consideră că extratereştrii sunt scârboşi?? :-?

    RăspundețiȘtergere
  5. Eşti o persoană foarte interesantă!
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Sayuki: Nu ai pentru ce :*:* mersi :*

    @Gio: ştiam că şi tu ai primit-o, deci, tehnic, numai avea sens :)) şi eu te iubesc :o3:)) :*:*

    @Alexandra Radu: a fost plăcerea mea. Nu ştiu exact :)) desenele animate sunt de vină :))

    @Raisa: aw mersi scumpo :*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesante raspunsurile .

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc muult scumpa il fac le fac si eu imediat! >:D< si la mine sau adunat cateva :)) :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥