4 iulie 2012

Home sweet.. blog ♥

Da,da ! Nu aveţi halucinaţii de la căldură ! M-am întors acăsică la bloguşorul meu care a cam ruginit!


Astăzi avem multe de făcut: dacă e miercuri atunci e 'Show me', mai vreau să vă anim puţin cu o melodie scoasă din Playlist şi nu în ultimul rând am un premiu de la drăguţa de Mimişor.


Să începem cu deja obişnuitul Show me. Poza de azi este aleasă de mine (poate d-aia e aşa ciudată!) şi chiar am simţit nevoia să o fac şi p-asta !



Doar pentru tine 
Niciodată, dar niciodată nu va conta sufletul meu pentru tine! Vei vedea doar că în ochii mei se întrevede uşa spre sufletul meu. Vei observa că banalul meu chip te va îndemna să-l descifrezi. Vei simţi cum trupul meu te cheamă să-l mângâi.
Mereu ambalajul te va ţine la distanţă de inima mea. Pentru tine sunt doar o altă faţă din marea de chipuri ce trece pe lângă tine zilnic. Nimic special, nimic fantastic, nimic care să te îmbie să mă iubeşti. 
Mereu vei alege să stai departe şi să observi ca mai apoi să-ţi dai cu părerea. Va fi singura ta alegere pentru că eu nu-ţi voi fi mai cunoscută decât îmi este mie gustul lacrimilor mele vărsate de fericire! 
Da, poate cândva, într-o altă lume eu aş fi fost specială pentru tine şi m-ai fi iubit, dar în această lume ai ales să treci pe lângă mine şi să mă ignori. Mereu va fi aşa pentru că dacă ambalajul nu e strălucitor nu se merită şi se pierde în văzduh. 
De la un chip banal ce ţi-a nutrit cândva sentimente de dragoste


Ok, poate că nu e grozav (yeah, yeah, negativista de mine !), dar sper să vă placă ! :)
Acum al doilea lucru este De prin Playlist adunate !! 
Este vară şi dacă tot am ajuns în acest punct al vieţii mele nu pot decât să aud ecoul unei melodii de suflet: 
Justin Timberlake- Summer Love 


Ok, cum să nu-ţi placă aşa melodie ?! Este de vară şi îndeamnă la sportul meu favorit: iubitul ! (ok, sună meschin ştiu :)) ce poate să-ţi facă un singur eveniment din viaţă..:D). Vorba scumpului meu Justin :
 I can't wait to fall in love with you !
You can't wait to fall in love with me!
This just can't be summer love,
You'll see !

Căştile în urechi sau boxele la maxim şi: Press Play !!


Şi acum că v-am binedispus cu această melodie absolut tare am să vă dau 'lovitura de graţie' ! Cât am fost plecată drăguţa de Mimişor mi-a dat un premiu absolut superb pe care îl ador şi pentru care îi mulţumesc din tot sufleţelul meu ! Şi îl dau mai departeee scumpilor mei colegi, pe care îi consider ca şi parte a marii mele familii online :

Gio

Cam atât pentru astăzi. Yeap, vă era dor de un post kilometric !!:)) O zi răcoroasă şi relaxantă !!

XoXo,
Adry ♥

20 de comentarii:

  1. Mulțumesc pentru premiu! :*
    Abia așteptam să te întorci și să postezi!!!! :x
    Welcome back!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştii foarte bine că nu ai de ce să-mi mulţumeşti :*:*:*
      Mersi mult scumpa <3

      Ștergere
  2. cu multa placere ! <3

    "De la un chip banal ce ţi-a nutrit cândva sentimente de dragoste" - sau in cazul meu: de la niste vorbe banalele ce ti-au nutrit candva sentimente de dragoste :o3

    te pup :* !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, emoţiile se înţelege :)):*:*
      Mersi încă o dată :*:*:*

      Ștergere
  3. În primul rând vreau să-ţi mulţumesc din suflet pentru premiu!:*:*
    În al doilea rând rubrica ,,Show me" de astăzi a fost genială!De mult nu ai mai scris aşa frumos!
    În al treilea rând ai cam nimerit-o cu melodia de la playlist,chiar că e ,,really summer love in the air":)).:*
    WELCOME HOME!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww mersi mersi mersi :*:*:*
      E bine să fii acasă >:D< :*:*:*
      Nu ai pentru ce să-mi mulţumeşti :*:*<3

      Ștergere
  4. ce bine e sa fi aici din nou>:D< ti.am simtit lipsa..si abia asteptam sa ..cel putin eu sa vad ce ne mai pregatesti:->Welcome back:X:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww mersi mersi :*:*:*
      Păi de pregătit ar fi profy să spun că 'daaa, v-am pregătit multeeee ;;)', dar chiar nu ştiu :)) totul e spontan aici.
      Clar o să fie câteva Leapşa, recenzii şi mai nu ştiu vedem :)):*:*

      Ștergere
  5. Uuuuu chestia aia albastra care se misca in continuu e asa dragutaaaa :X:X:X
    Multumeesc scumpo pentru Premiu, 1 la mana. Si 2, de cand are Rose 3 bloguri? :o
    Un suuper Show me poza e geniala :d
    Te pup! >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi are: confesiunile tocialrei, reading after midnight si addicted to books :)) :*:*
      Nu ai pentru ceee :*:*:*

      Ștergere
  6. Mersiii mult mult mult :*. Asa de frumos ii postu' asta :x ; si pozele si ce ai scris :).
    Welcome back! >:D<
    <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc foarte,foarte mult scumpaa meaa! :x:x e atat de dragut. :o3 ador foarte mult melodia aia..<33 welcome back here! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai ptr ce scumpo :*:*:*:* mersi :*:*:*

      Ștergere
  8. Cât de drăguţă eşti! :X Mulţumesc muult, e superb; o să-l pun la loc de onoare :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww chiar nu ai ptr ce :*:*:* e meritul tău :*:*:*

      Ștergere
  9. Mulţumesc muuuulttt!!!!!!!!!!:x:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc muuuult de tot ( cu intarziere )

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥