26 iulie 2012

Gânduri rătăcite

Hey lumee! M-am întors- plec sâmbătă, dar nu asta contează acum- şi pentru că am tot ratat temele de la Gânduri rătăcite vreau să mai recuperez câte ceva. Aşa că m-am pus pe treabă, săptămâna aceasta vom discuta despre :



De ce plângem după o despărţire ?


Haideţi să vedem de ce plângem noi de obicei: plângem pentru că ne doare ceva, plângem pentru că pierdem ceva, plângem pentru că suntem dezamăgiţi etc. În momentul în care o relaţie se termină- când tu eşti cel/ cea părăsită- este greu să nu plângi. Adică, zău, ţi-ai pus sufletul în relaţia aceea şi tipul/ tipa respectivă pentru că a primit sau nu ceea ce a vrut îţi dă papucii e normal să plângi. Plângi pentru că eşti dezamăgit/ă de tine, în primul şi-n primul rând, apoi al doilea motiv ar fi nervi. Eşti nervos pe tine, tot din cauza dezamăgirii, pentru că i-ai permis să-ţi intre în suflet şi acuma ai rămas cu buza umflată. 



CONTINUAREA AICI

XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Bine ai revenit :d Si...unde ai de gand sa pleci ? In vacanta ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Welcomee!Off,iarăşi pleci?:((

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred ca pangem dupa persoana de care ne-am despartit, ci dupa felul in care ne simteam alaturi de ea :(

    RăspundețiȘtergere
  4. @viorel, raisa: mersi :* yeap, plec la ţară până î septembrie :)

    @gio: aşa e :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥