7 iulie 2012

De prin Playlist adunate !

Căldura e atât de mare şi starea de lene se instalează imediat ce te ridici din pat. Şi ce-ţi rămâne de făcut când îţi place atât de tare să fii comod ? Dă drumul la o melodie bună să-ţi gâdile urechile. Iată alegerea mea (printre multe altele):


Adam Lambert- Never close our eyes



Ok, dacă ar fi după Adam nu ar trebui să mai închidem ochii noaptea pentru că avem destul timp să dormim atunci când murim. Dar nu este aşa că mai şi dormim noaptea ! Revenind, este o melodie nouă, fresh, mie mi se pare a fi bună de vară, garantat îţi invadează mintea imediat ce o auzi. Versurile sunt bune, ne arată că fiecare clipă trebuie trăită la maxim ! Să o mai laud?! Nu prea aş mai putea, mie îmi place, dacă vă place şi vouă super ok!, dacă nu, eh! se mai întâmplă! :)

I don't wanna let a minute get away
'Cause we got not time to lose
None of us are promised to see tomorrow
And what we do is ours to choose
Forget about the sunrise
Fight the sleep in your eyes
I don't wanna miss a second with you
Let's stay this way forever
It's only getting better if we want it to.




Uh, şi cam atât şi cu piesa asta! Am să mai revin şi cu alte piese obsedante ce nu mă lasă să mă concentrez şi la altceva în afară de versurile hipnotizante ! A, da! Am luat decizia să postez cam de două ori pe zi. Mă gândeam că ar fi mai vioi pe aici nu ?! Voi ce ziceţi ?


Vă urez o zi răcoroasă şi relaxantă!

XoXo,
Adry  

8 comentarii:

  1. Genială imaginea :))
    Să ai un weekend fain >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeap :)) e foarte true ♥
      Mersi la fel :*:*:* >:D<

      Ștergere
  2. detest caldura astaaa :o
    Nu pot sa scriu nimic pe caldura asta! :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Heii!
    Foarte tare piesa,şi trebuie să remarc neapărat noua schimbare a aspectului!E genială,prinde foarte bine culoarea asta!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Raisa: mersiii :*:* mă bucur că-ţi place :*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥