8 iulie 2012

Băieți și oițe ♥

Hello, everybody !! ♥ Azi habar nu am ce vreau să postez, așa că mă apuc să vorbesc despre două subiecte absolut adorabile: băieții și oițele !


Ok, first thing first! Oițe.. ei bine! sper că a observat toată lumea că blogușorul meu a fost invadat de oițe ♥ (de altfel, foarte dulci!!) și sper din tot sufletul să vă placă ♥ M-am gândit eu bine aseară și simțeam că e nevoie de o schimbare și al meu copilaș și-a schimbat look-ul ♥ Soooo „Bhe, bhe, bhe ! Hai oiță la păscut! Oițăăăă ?!” :)) nu m-am putut abțineeee ♥ O,da! Dacă nu v-ați prins : mi-ar plăcea să știu ce aveți de spus despre noul design :)






Șiii acum să vorbim despre băieți. Despre o anume trupă de băieți pe care o ador, și anume: 
Big Time Rush

De la stânga la dreapta:
Logan, Kendall, Carlos și James.
Sunt destul de sigură că nu v-am bătut la cap în legătură cu ei. So Big Time Rush sunt o trupă americană de băieți înființată în L.A. în 2009. În componența trupei intră Kendall Schimdt, James Maslow, Carlos Pena Jr. și Logan Henderson. Până acum au două albume scose pe piață: BTR (Big Time Rush) în 2010 și Elevate în 2011.
Single-ul lor de debut a fost Big Time Rush (29.11.2009) și sună foarte bine. Este o melodie veselă care prinde destul de repede.


Pe site-ul trupei puteți găsi mult mai multe informații și despre membrii trupei, dar și despre formația în sine. Cât despre poze vă mai alimentez și eu :)) 
BTR   ♥ adorabili   

Carlos Pena Jr   

Logan Henderson, my love 


Și haideți să vă arăt și o melodie care îmi place de la ei  ♥ Videoclipul mi se pare foarte tare, iar melodia în sine mă obsedează :)) Bo-bo-bo-boyfriend  ♥ 



Cam atât pe ziua de azi, știu că mai degrabă a fost o pălăvrăgeală fără rost, dar merge :)). Vă urez să aveți un sfârșit de zi relaxant !! 


XoXo,
Adry  

12 comentarii:

  1. Oiţe,oiţe da!Le ador!
    Băieţii de la Big Time Rush sunt adorabili,şi sunt şi drăguţi pe deasupra!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mimi: mă bucur mult :*:* ♥

    @Raisa: yeap sunt dulci rău :)) ♥ mă bucur :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer.. trebuia să vorbești mai mult de oițe. Sunt mai drăguțe! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anna: nţ, nţ oiţele trec pe locul 2 când e vorba de Carlos şi Logan :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Noul aspect chiar ca e superb :). Oite nocturne :D..
    Logan e chiar dragut :"> .. <3

    RăspundețiȘtergere
  6. @Patri: mă bucur că-ţi place :*:* ♥
    Logan este atât de awh ♥ încât nu mă pot opri din holbat :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce e cu turma asta de oi?
    ;)) Glumesc, chiar îmi place nou aspect :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mvai, imi deschizi apetitul pentru Cartoon Network si Jetix si Disney si Fox Kids si chiar si Minimax :))))
    Dar doar pe net, ca nu se mai dau desene animate faine la televizor in ziua de azi :-j

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alexandra R.: invazie :)) gen dacă n-ai somn intri aici şi numeri oi :)) :*:*:*

    @Gio: credeam că îţi deschid apetitu' pentru băieţi :)) aşa e :( s-a dus şi copilăria noastră ca şi desenele bune :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. james si logan sunt cei mai tari

    RăspundețiȘtergere
  11. Vay nu logan este a meu °\°

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥