10 iunie 2012

Woooah ♥

Ieri ziua mea superbă a fost încoronată de o surpriză venită din partea scumpei mele Roxy. Am primit un premiu din partea ei care arată cam aşaaa:


Şi vreau să-l dau următoarelor bloguri care îmi aduc un zâmbet pe faţă în fiecare zi! Vă mulţumesc enorm !! ♥

Şi pe final vă dedic o nouă şi foarte tare melodie. Nu mă omorâţi înainte de a asculta melodia !! :)) Aveţi puţină încredere ! Până acum nu v-am dezamăgit ! :)) 
Versurile mi se par atât de super şi chiar cred că mă va obseda o perioadă melodia ♥ Şi modul de prezentare mi se pare foarte ok, chiar wow ♥ Pe mine melodia mă face să zâmbesc şi să dansez :)) deci e ceva (da bineee! nu vă luaţi de euforia mea !!:)) apăsaţi play şi gata !)



'cuz all around the world
People want to be loved



Vă urez să aveţi parte de o zi absolut superbă şi plină de zâmbeteeee !!

XoXo,
Adry  

22 de comentarii:

  1. maaa bucur ca ma aflu aici :x sper ca voi avea timp sa inmanez si eu acest premiu unor bloguri :x multumesccc >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. insa...parca nu as vrea sa dau la o parte pe nimeni :( :D

      Ștergere
    2. Nu ai pentru ce scumpo :*:*:*

      Ștergere
  2. Vai, ce dragut! :*. Multumesc scumpaa! Esti o dulce. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult :* esty o dulce>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Crede-mă,îl meriţi din plin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww mersi mult scumpoo :*:*:* şi tu la fel :*:*

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Nu ai ptr ce scumpo :* a fost plăcerea mea :*:*

      Ștergere
  6. Vaiii ... Muuultumesc muuult :* :* :* .
    Felicitari si tie pentru premiu il meriti pentru ca ai un blog grozav :) .
    <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult de tot :*:* eşti o dulce :*:*:*

      Ștergere
  7. Mulţumesc mult, mult, mult! :* :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Placerea mea scumpo! :*:* il meriti. >:D<

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥