15 iunie 2012

Vine o zi..

Sunetul paşilor mei pe holul blocului e tot ce pot auzi, undeva departe în receptor te aud cum îmi arunci vorbe despre cum a fost ziua ta şi, totuşi, nu te aud.. sunt la o mie de mile depărtare de conversaţia noastră. Mă gândesc cum de pot fi atât de iresponsabilă, de ilogică, de pierdută în minciuna ta încât să nu mă mai regăsesc. Mă gândesc cum de poţi să fii atât de fals şi să-mi dai impresia că nu eşti.. Sunt conştientă, dar totuşi incapabilă de a pune punct. Ştiu că ştii că ştiu totul sau cel puţin că bănuieşti şi, totuşi, nu fac nimic, aştept să văd cât o să te mai joci de-a îndrăgosteala. Cât o să mai consideri tu necesară această şaradă.
Mii de posibilităţi îmi vin în minte, dar niciuna nu cred că este cea reală. Adevărul este ascuns în faldurile micii noastre poveşti de catifea şi nu vrea să mi se arate. Degeaba îl chem neîncetat la mine pentru că refuză să mi se înfăţişeze. Îl ţii tu atât de bine ascuns şi eu.. eu aleg să amân acel moment în care acesta mi se va descoperi.
Mi-e dor de.. nu! nu de tine îmi este dor, ci de sentinetele pe care le trezeşti în mine când mă priveşti, mă atingi şi mă săruţi. Tu eşti doar un portal pentru ele, un factor determinant, dar nu! nu pe tine te vreau.. Nu te mai vreau..
Închid ochii şi inspir, lăsând mirosul de tei să-mi invadeze fiinţa. Las telefonul de la ureche şi îmi doresc pur şi simplu să dispar. Nu vreau să mai simt, vreau să cred că totul este doar un vis urât şi tu nu exişti. Vreau să-mi opresc orgoliul să măi plângă.. te voi opri! Nu-ţi voi da satisfacţie, îţi promit că voi fi acel 'lucru' pe care mereu îl vei dori, îl vei atinge, dar niciodată nu-ţi va aparţine! 
Aşa-mi trebuie dacă încă mai cred în poveşti de adormit copii.. eh, băieţi buni şi adevăraţi :)) Mda.. bull***t ! 




Vine o zi când se va sfărşi..

XoXo,
Adry ♥

14 comentarii:

  1. vine o zi cand se va sfarsi...si totusi mai avem o viata pana atunci :D
    anyway, imi place postarea :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine o zi când ce e între mine şi el se va termina, dar mai e ceva până atuncu :)
      Mersi, chiar mă bucur :*:*

      Ștergere
  2. Nu mă fă să încep! :))
    Îmi place postarea! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh... te iubesc, ti-am mai zis?! :)) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred că ai mai menţionat în treacăt ceva :)) glumesc :*:* şi eu pe tine scumpo :*:*:*

      Ștergere
  4. chiar imi place mult postarea asta:Xvine o zi...dar pana atunci traieste fiecare moment:* pt ca nu se va mai intoarce>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Exista si ei ,si el exista pentru tine si il vei gasi intr-o zi ti-am zis eu. :D >:D< Mi-a placut foarte mult cum ai scris. :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa sper să fie, ar face bine să apară şi el.. <3
      mă bucur mult :*:*:*

      Ștergere
  6. Aşa sunt toţi băieţii.Le place să se joace cu sentimentele noastre,le place să ne mintă..să ne vadă moarte după ei,şi chiar nu-i înţeleg.Poate că ar trebui să faci tu acest pas,să închei tu acest joc al minciunii.Oricum,asta nu va ţine la nesfârşit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, ştiu.. oricum eu îi voi pune punct :) mersi de sfat :*:*:*

      Ștergere
  7. Asa ce frumos scrii..ca ma faci sa plang :((.
    Girl, you've got talent! :D :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww mersi super mult :*:*:* chiar mă faci să roşesc <3

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥