29 iunie 2012

Strike #20

Volumul opt al seriei 'Casa Nopţii'- 'Iertarea' de P.C. şi Kirstin Cast încheie, pe moment, şirul de întâmplări ce-o vizează pe super novicea Zoey Redbird.


Câteva idei: Uneori trebuie să priveşti cu sufletul şi nu cu mintea şi să te învoieşti a privi sub masca celuilalt. Este alegerea fiecăruia dacă şi cum va privi la persoana de lângă, dar trebuie să ştim că dragostea noastră îl poate salva pe celălalt. Alegerile de acest tip ne definesc, iar Stevie Rae şi Zoey ne demonstrează din plin acest lucru în frumosul volum 'Iertarea'.


Citate: Fără alte bla-bla-uri, iată citate:

  • M-am holbat la el de parcă nu l-aş mai fi văzut de ani de zile. Stark părea puternic, sănătos şi absolut superb. Mintea îmi zbura aiurea gândindu-mă ce anume poartă, ori nu poartă scoţienii pe sub kilt, când el s-a întors cu faţa spre mine. Zâmbetul i-a luminat ochii.  -Aud ce gândeşti.   Brusc, mi s-au aprins obrajii, mai ales pentru că Stark chiar avea capacitatea de a-mi simţi emoţiile.  -Nu ar trebui să asculţi decât atunci când sunt în pericol.  Zâmbetul lui se transformă într-unul plin de superioritate, iar ochii îi clipiră ştrengăreşte.  -Atunci nu mai gândi atât de tare. Însă ai dreptate. N-ar fi trebuit să ascult, căci ceea ce am auzit este exact opusul a ceea ce aş numi eu pericol.  -Deşteptule, am spus, fără să-mi pot reţine un zâmbet.  -Da, exact asta sunt, da' sunt deşteptul tău.
  • Ni s-au atins degetele şi, în timp ce făceam nodul, ne-am privit în ochi.  -Dorinţa mea este să avem împreună un viitor puternic, la fel ca nodul ăsta, a spus el.  -Dorinţa mea este să avem împreună un viitor legat, la fel ca nodul ăsta, am spus.  Ne-am pecetluit dorinţele cu un sărut care mi-a tăiat respiraţia.
  • -De ce trebuie? Sunt un monstru- ea nu poate însemna nimic pentru mine.  Copila zâmbi. -Prea târziu, deja înseamnă ceva pentru tine. Şi-apoi, mai e un motiv pentru care trebuie s-o ajuţi.     -Care? întrebă Rephaim istovit.  -Nu eşti un monstru pe de-a-ntregul. O parte din tine nu e decât un băiat, iar asta înseamnă că, într-o zi, vei muri. Când o să mori, o să iei cu tine pentru vecie un singur lucru.  -Ce anume, mă rog?  Zâmbetul ei era strălucitor.  -Dragostea, prostule! Ai posibilitatea să iei cu tine dragostea. Aşa că, vezi, trebuie s-o salvezi, altfel o să regreţi pentru totdeauna.  Rephaim se uită la fată.  -Mulţumesc, spuse încet, chiar înainte de a se avânta în întuneric.
  • -Stark? Tu ai sunat-o pe bunica?  Mi-a aruncat zâmbetul lui încrezut şi-a spus:  -Mda, îmi place să găsesc tot felul de scuze ca să pot suna o altă femeie frumoasă cu numele Redbird.

Părerea mea: Sincer, mi s-a părut cel mai liniştit volum, dar asta nu înseamnă că nu a fost acţiune. Ba a fost! Doar că a fost volumul cu cea mai mare încărcătură emoţională din toată seria. Mi-a smuls mai multe zâmbete decât sperieturi şi mi-a alinat sufletul în cel mai plăcut mod.

Informaţii generale: Volumul al optulea al seriei 'Casa Nopţii'-'Iertarea' de P.C. şi Kirstin Cast a apărut în 2011 la editura Litera.  P.C. Cast este o premiantă autoare de literatură fantastică şi paranormală, dar şi o îndrăgită profesoară. Fiica ei, Kirstin Cast, are şi ea numeroase premii pentru jurnalism, dar şi pentru poezie.  Vândută în milioane de exemplare, seria 'Casa Nopţii' se bucură de un uriaş succes internaţional! În pregătire volumul al nouălea !

Nota: din 5

XoXo,
Adry  

11 comentarii:

  1. Aww,chiar îţi place seria asta:*E frumos,n-am ce zice!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Neap :)) doar pe tine te exasperez, din iubireee :o3:)) :*:*:*

      Ștergere
  3. Viteza cititului tău mă uimeşte :D
    E Kalona pe copertă, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ori Kalona, deşi nu prea cred :-? ori mai degrabă Rephaim :) (o să vezi tu).
      Mersi :*:*:* când e atââât de cald afară şi cartea e atât de bună citesc repede :)) rău de tot x_x

      Ștergere
  4. Ce faina recenzia :*
    Am inceput si eu seria si vad de ce iti place asa de tare :D
    <3 <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iiip <3 mersiii :*:*:*
      Abia aştept să-ţi văd recenziile <3<3 :*:*

      Ștergere
  5. Ce mi-a placut maratonul tau de recenzii la Casa Noptii, scrii foarte frumos! Tocmai ti-am descoperit blogul si m-a surprins intr-un mod placut! Si ce fain e citatul de Bil Keane. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww mersi mersi mersi :*:* Înseamnă mult pentru mine :*
      Yeap şi mie mi-a plăcut mult citatu' datorită încrederii care mi-o dă şi a bunei dispoziţii :)

      Ștergere
  6. Şi legat de Kalona, totul ia o întorsătură ciudată, neaşteptată. O urăsc pe Neferet incredibil de mult, deşi la început îmi plăcea de ea. Hoaşcă! Mi-a plăcut cum a evoluat relaţia dintre Zo şi Stark, şi faptul că Rephaim a primit şansa de a se mântui :) De abia aştept să apară şi la noi volumul 9:D

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥