27 iunie 2012

Strike #18

Am terminat şi volumul al şaselea din seria 'Casa Nopţii'- 'Tentaţia' de P.C. şi Kirstin Cast. Un volum tublurător care te face să vrei mai mult. (Rose, nu te lăsa de volum că te mănânc!!)


Câteva idei: Graniţa dintre bine şi rău, dar şi dintre adevăr şi minciună este foarte subţire. Ceea ce la prima vedere pare adevărat poate fi cea mai 'cosmetizată' minciună. Sub cel mai frumos chip se poate ascunde răul pur, fără pic de umanitate. Zoey Redbird trebuie să-şi asculte inima, dar dacă şi aceasta îi şopteşte greşit în cine să mai aibe încredere ?!


Citate: Cum spuneam este un volum intens. Iată câteva citate:

  • -A, apropo, drăguţă cămaşă de noapte.  M-am pomenit că, tam-nesam, îmi scapă un hohot de râs.  -Dacă n-ai fi rănit, ţi-aş trage una să mă ţii minte.     -Să ştii că-mi place, a spus el cu un zâmbet şmecheresc. Îmi dai senzaţia că sunt în pat cu o şcolăriţă rea de la o şcoală din aia  preparatoare catolică, numai pentru fete. Vrei să-mi povesteşti despre bătaia cu perne în pielea goală la care te dedai cu colegele tale de cameră?   Mi-am dat ochii peste cap la el. -Poate mai târziu, când nu rişti să mori.  -Mai bine. Şi aşa sunt prea obosit ca să-mi arăt muşchii.
  • -Scuză-mă, a spus cu glas deodată adânc şi sexy. N-ar fi trebuit să râd de tine, ar fi trebuit să-ţi spun adevărul, dar sunt războinic de puţin timp. Mai durează un pin până îmi iese cum trebuie. Mi-a mângâiat obrazul cu degetul mare, urmându-mi linia desenelor. Ar fi trebuit să-ţi spun că singurul lucru pe care mi-l doresc mai tare decât să gust din sângele tău este să te ştiu în siguranţă, puternică, a spus şi m-a sărutat. În plus de asta, nu e nevoie să beau din tine pentru că ştiu că o să mă fac bine. Şi-a atins buzele de ale mele. Vrei să ştii cum de ştiu chestia asta ?   -Îhî, am murmurat.  -Ştiu pentru că siguranţa ta îmi dă putere, Zoey. Şi acum dormi. Eu sunt aici, a spus, s-a întins pe spate şi m-a luat lângă el.
  • -Mi-e frică, mă simt neputuncioasă! am strigat.  -Şşş, fiica mea, m-a liniştit bunica. Pe toţi ne tulbură trecutul, dar stă în puterea noastră să nu-i permitem să ne dicteze viitorul.



Părerea mea: Woah... de departe cel mai tulburător volum al seriei. Mă doare sufletul să văd că aşa a evoluat povestea. Am terminat cartea în lacrimi.. o să înţelegeţi voi! E de lăudat noua abordare a autoarelor: au povestit prin ochii mai multor personaje- asta mi-a plăcut, dar cum spuneam, mă doare sufletul şi sunt ca un mini-zombie autentic..



Informaţii generale: Volumul al şaselea din seria 'Casa Nopţii'- 'Tentaţia' de P.C. şi Kirstin Cast a apărut în 2011 la editura Litera. P.C. este o premiată autoare de literatură fantastică şi paranormală şi un profesor îndrăgit. Fiica ei, Kirstin Cast, are şi ea premii pentru jurnalism, dar şi pentru poezie. Vândută în milioane de exemplare, seria 'Casa Nopţii' se bucură de un uriaş succes internaţional!


Nota: Cu durere în suflet, puţin zdrunciantă, acord 5  din 5 acestui volum.


XoXo,
Adry  

10 comentarii:

  1. Glumeşti!:O:O

    Citeşti foarte,foarte mult,sunt extrem de impresionată de asta!Bravo ţie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi :* mersi :*:* şi în seara asta sau mâine termin şi volumul 7 :)) să vedem când merge netu să fac şi recenzia :-?:*

      Ștergere
  2. Am auzit că e foarte trist, iar ăsta e un motiv pentru care vreau şi nu vreau să văd ce se mai întâmplă. Am luat-o de la bibliotecă şi abia aştept să încep să o citesc ♥
    Nu-ţi face griji, nu mă las :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este :(( uff :( să citeşti, să-mi spui dacă doar eu am plâns :)) :*:*

      Ștergere
  3. Frumos Adry! Conteaza mult ca incerci sa scrii si aceste recenzii, si le faci intr-un stil foarte placut!:)
    Felicitari, faci cateva recomandari foarte interesate!>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww mersi mersi mersi :*:*:* mereu eşti aşa un dulce :o3 >:D<

      Ștergere
  4. Ce recenzie frumoasa. Sincera sa fiu nu-mi mai amintesc bine ce se intampla in acest volum :( Dar imi amintesc ca si eu am plans. Eu de fapt plang oricand citesc vreo scena emotionanta :D Sper sa nu gresesc. Stevie Rae se tot apropie de Rephaim, iar Zoey incearca sa nu-l iubeasca pe Kalona :) Bunica REdbird este un personaj fascinant :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mai ştiu exact.. am făcut-o aşa enigmatică :)) doamne o.O ce stil am :)) dar mă bucur că-ţi place :) la mine povestea e un tot unitar şi nu-mi dau seama care parte din poveste este asta -.- dar da, şi eu plâng din toţi rărunchii când citesc :)) kisses

      Ștergere
  5. Astazi am downloadat volumul de pe net si abia astept sa-l incep, mai ales dupa ce ti-am citit recenzia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, uhm cu placere! E o recenzie tare veche si ma uimeste ca te'am putut ajuta :3 Enjoy!

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥