26 iunie 2012

Strike #17

Yeap, iată că ieri s-a dus şi volumul #5 din seria 'Casa Nopţii'- da, ştiu! :)) citesc mult, dar ce vreţi să fac fraţilor când netul vine doar dacă mă rog în genunchi şi doar aşa ca să-mi facă în sâc se încarcă apoi îmi spune că nu merge :)). Revenind, cum spuneam iată că s-a dus şi volumul al cincilea al seriei 'Casa Nopţii'- 'Obsesia' de P.C. şi Kirstin Cast. Un volum ce ne poartă în continuare pe firul poveştii despre super novicea Zoey Redbird.


Câteva idei: Proverbul 'Unde-s doi puterea creşte'  imortalizează perfect morala acestui volum. Zoey realizează încă o dată că fără puterea conferită de prietenia devotată ce o leagă de Damien, Erin, Shaunee, Stevie Rae şi Afrodita este la fel de importantă ca cea oferită de zeiţa Nyx. Şi când îi are alături pe consortul ei uman, partenerul său vampir, un Fiu al lui Erebus ce o protejează şi proaspăt Transformatul războinic, nimic nu o mai poate opri. Cu ajutorul lor, dar şi al altor personaje neaşteptate Zoey speră să-l poată izgoni pe Kalona- îngerul căzut, dar şi pe Neferet- fosta Mare Preoteasă a Casei Nopţii.


Citate: Cartea este încărcată de scene memorabile, iată o selecţie (şi da! iar mi-a fost greu să aleg):

  • -Te iubesc, Z. Nimic din ce s-a întâmplat între noi nu a schimbat asta, nici chiar când am vrut, a spus şi mi-a cuprins faţa cu palmele. Neferet nu a putut să-mi sucească minţile şi nici Kalona să mă hipnotizeze pentru că deja mi le-ai sucit tu, sunt hipnotizat de tot ce simt pentru tine. Încă mai vreau să fiu cu tine, Zoey, dacă accepţi.
  • -Trebuie să mă odihnesc, am murmurat.   -Nu! Asta nu e odihnă! Hai să ne prefacem că suntem în filmul ăla, Titanic, la care te uitai tu întruna. Ştii tu, ăla cu Leonardo diStupido.   -DiCaprio, am şoptit, iritată că, până şi după atâţia ani, Heath era încă gelos pentru că în copilărie fusesem îndăgostită de Leonardo, sau cum îmi plăcea mie să îl consider, 'iubitul meu, Leo'.        -Mă rog, a spus. Mai ştii când ai spus că dacă ai fi fost tu Rose, nu i-ai fi dat niciodată drumul? Bun, hai să repetăm un pic scena. Eu sunt poponarul ăla de DiCaprio şi tu eşti Rose. Trebuie să ţii ochii deschişi şi să mă priveşti, altfel o să-mi dai drumul şi o să mă transform într-o îngheţată pe băţ uriaşă şi poponară.    -Fraiere, am reuşit să spun.
  • -Te iubesc, Heath, ştii foarte bine.   Expresia i s-a destins într-un zâmbet abia schiţat.  -Mă bucur să te aud spunând asta.  Apoi şi-a mutat privirea de la mine la Erik.  -Ai auzit chestia asta, băi, vampirule? Mă iubeşte. Şi bagă bine la tărtăcuţă, indiferent cât de mare şi tare te crezi, tu n-o să poţi niciodată să faci asta, a spus Heath şi a ridicat braţul, astfel încât rana însângerată pe care i-o făcuse Erik mi s-a lipit de buze.
  • Mă simţeam proaspătă şi hămesită, m-am întins şi am căscat, moment în care am găsit săgeata pe pernă, lângă mine. O rupsese în două, ceea ce mi-a reţinut imediat atenţia. Ca să vă lămuriţi, eu sunt dintr-un oraş care se numeşte Broken Arrow şi ştiu ce simbolizează o săgeată ruptă în două. Simbolizează pacea, sfârşitul luptei. Sub bucăţile de săgeată se afla un bilet îndoit pe care era trecut numele meu. L-am desfăcut şi am citit: 'Te-am privit în timp ce dormeai şi păreai liniştită. Mi-aş dori să mă simt şi eu aşa. Mi-aş dori să pot închide ochii şi să mă simt liniştit. Dar nu pot, nu simt nimic dacă nu sunt cu tine, şi chiar şi atunci, nu pot decât să-mi doresc ceva ce nu cred că voi avea vreodată sau cel puţin nu acum. Aşa că ţi-am lăsat asta şi, odată cu ea, liniştea mea. Stark'
  • -Zoey, nu mă aştepta. Fugi de aici şi du-te departe, departe.   -Şi tu?  -Eu pot să vin şi să plec când vreau. Te găsesc eu, nu-ţi face griji. Corpul meu n-o să fie mereu alături de tine, dar întotdeauna vei avea inima mea. Că doar sunt războinicul tău, nu?   Am zâmbit şi l-am atins pe obraz.  -N-am să uit niciodată, îţi promit. Sunt Marea ta Preoteasă şi ai jurat să mă slujeşti. Asta înseamnă că şi eu îţi dăruiesc inima mea.   -Atunci ar fi bine să avem grijă amândoi, pentru că  e greu să trăieşti fără inimă. Eu ştiu cum e, am încercat, a zis el.




Părerea mea: Eh, da! Aşa volum mi-a mers direct la casa sufletului!! Scene de dragoste, umor cât cuprinde şi ceva acţiune pe cinste! Mai, mai că mi-a furat ceva lacrimi când scumpetea de... eh, o să vedeţi voi !! Mi-a plăcut enorm volumul !


Informaţii generale: Volumul al cincilea al seriei 'Casa Nopţii'- 'Obsesia' a apărut la editura Litera în 2010. P.C. Cast este o premiată autoare de literatură fantastică şi paranormală şi un profesor îndrăgit. Fiica ei, Kirstin Cast, are şi ea premii pentru jurnalism, dar şi pentru poezie. Vândută în milioane de exemplare, seria 'Casa Nopţii' se bucură de un uriaş succes internaţional!


Nota: Garantat, 100% merită 5  din 5 !!




ps: La foarte mulţi ani, coleguţei noastre de blogosferă, Rose !! Să ne trăieşti şi să ne bucuri în continuare cu fenomenalele tale postări !! :*:*:*




XoXo,
Adry 

12 comentarii:

  1. curand o sa ma apuc si eu sa citesc casa noptii :x:x
    btw, la multi ani, Rose! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia aştept să-mi spui dacă îţi place :x:*:*

      Ștergere
  2. Trebuie sa citesc seria asta ASAP ca mai dat gata cu recenzia si citatele :) :*
    <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww eşti o dulcee :o3 Mersii :*:*:*

      Abia aştept să aud ce spui despre serie :*:*

      Ștergere
  3. Mulţumesc mult de tot pentru urări! :)

    Mă bucur că ţi-a plăcut "Obsesia" :X Uh, Heath e aşa un dulce, iar Erik.. ei, bine, nu mă pot hotărî dacă îl urăsc sau îl admir :)) Îmi plac mult personajele create. Iar micile certuri dintre grupul de prieteni sunt adorabilee. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, n-ai pentru ce :*:*:*

      Heath este şi va fi iubirea vieţii mele :o3 pe Erik îmi vine să-l iau la palme :)) personajele sunt cu adevărat de iubit :x :*

      Ștergere
  4. Felicitări,chiar citeşti mult!Şi e de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, mersi mersi :*:* ce face vară din om :)) (bineee, nu că aş fi eu aia populară ca să am ce face :)) detalii detalii)

      Ștergere
  5. Spune-mi ca citesti ca sa-ti zic: "Sa nu te opresti!" :d

    RăspundețiȘtergere
  6. I remember! Imi amintesc tot ce s-a intamplat desi a trecut o gramada de timp. Heath a inceput sa-mi vedina mai simpatic, insa am realizat ca n-am niciun personaj masculin preferat. Heath? Mmm. Stark? Putin. Erik? A fost, nu mai e. Rephaim? Mi-a placut de el, dar nu m-as fi aruncat in Rin pentru el. Kalona. Aa... si de el imi place, dar tot nu e personaj preferat. Asa ca in loc sa-mi indrept iubirea si adoratia catre vreun personaj, imi indrept aversiunea catre Neferet, femeie care ma enerveaza groaznic. Nici macar Afrodita sau pupaza aia de fosta prietena a ei, Viper, sau Vivi, sau cumva, nu m-au enervat cat a facut-o Neferet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incontestabil îl A-D-O-R pe Stark :o3 punct :)) o U-R-Ă-S-C pe Neferet :)) :*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥