24 iunie 2012

Strike #16

Am prins net !! :)) Şi cum abia ce am ajuns ieri la ţară am şi terminat volumul al patrulea al seriei 'Casa Nopţii'- 'Înfruntarea' de P.C. şi Kirstin Cast. Acesta ne poartă pe aripile aventurii într-o continuare a poveştii cu adevărat tenebroasă care te lasă cu sufletul la gură !!


Câteva idei: Să realizezi că deşi cei mai buni prieteni te-au părăsit este un lucru greu de suportat, dar faptul că tipa cea mai antipatică îţi devine cea mai apropiată persoană este şocant. Fostul iubit care se simte trădat se poartă oribil, refuzând să se lase rănit, dar în adâncul sufletului tot te iubeşte. Tipul cel noi vrea să pară dur, dar se înmoaie total în speranţa că mai este timp, însă acum este pe patul de moarte. Toate acestea îi fac viaţa lui Zoey complicată, dar, ca de obicei, ce e viaţa de novice înzestrat cu o mega putere fără ameninţarea unei noi puteri ce vrea să domnească lumea şi să semene haos ?!


Citate: Fără prea multe introducei iată citatele:

  • - Ai cumva senzaţia că sunt bona ei ? De unde naiba să ştiu eu pe unde umblă ţăranca aia de prietenă a voastră ? N-a spus decât că trebuie să plece pentru că are probleme. Vai, ce surpriză!        - O să ai tu probleme cu pumnul meu când te-oi trezi cu el în faţă dacă mai spui porcării despre Stevie Rae, s-a repezit Shaunee.   - Ţi-l ţin eu, geamăno, s-a oferit voluntară Erin.    - Voi sunteţi două la un creier ? le-a spus tăios Afrodita.
  • Sub stelele scânteietoare/ şi sub a lunii pază/ Când urmele lăsate de dogoare/ Sunt stinse-n noapttea trează... Ascultă, am să-ţi dau un sfat,/ De sufletul de ură ţi-e cuprins,/ Acum când truda zilei s-a gătat,/ Poruncă urii dă-i să plece-ntins... Ziua cea grea,/ Indiferent cum,/ Bună sau rea/ E dusă acum./ Uită şi iartă durerea rănilor/ Şi ai să vezi curând,/ Sub clarul stelelor,/ Al lunii zâmbet blând. 




Părerea mea: Autoarele nu se lasă mai prejos nici în volumul acesta. Acţiunea pare să înainteze mai rapid faţă de celelalte volume, însă scenele de dragoste sunt cam lipsă. Ok, normal că nu prea le era locul când, vorba aia 'ţara arde şi baba se piaptănă', dar totuşi. Mi-ar fi plăcut să fie şi ele pe acolo. Umorul este la locul lui şi mai destinde atmosfera. Eh, normal, ce volum ar fi acela fără trei tipi buni de pică ?! (exprimare deloc academică, dar hello?! cum altcumva să-i numesc pe super masculii prezenţi în carte ?!)


Informaţii generaleVolumul este cel de-al patrulea al seriei 'Casa Nopţii'. A apărut la editura Litera în anul 2010. Vândută în milioane de exemplare, seria 'Casa Nopţii' se bucură de un uriaş succes internaţional !!


Nota: din 5.


XoXo,
Adry  

14 comentarii:

  1. Ofof.. recenzia ta îmi face poftă de ceva fantasy și mi-am promis ca vara asta să iau o mică pauză - exceptând AV și Îngerul Nopții - așa că.. nu mă ajuți! :))
    Trebuie să citesc și eu seria asta! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mwahahaha :))
      citeşte scumpo, cărţi sunt destule :)) :*:*:*

      Ștergere
  2. Eu sunt la volumul 6 şi simt că gradul de acţiune (şi interesul meeu) scade tot mai mult.. dar îmi plac prea mult personajele ca să renunţ la ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nununununu !! citeşteeee, nu te opriiiiii :o3 :*:*:*

      Ștergere
  3. Stii ca nu-mi place Casa Noptii... asa-i?! :d
    Eh, da' tu tot ma iubesti! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. că nu ai trecut de paginile alea mai plictisitoare :)) dar da! tot te iubesc :*:*

      Ștergere
  4. As citit-o si eu :x daca as avea-o :)) Ma bucur ca ai mai putut trece pe aici. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ihi :* mă bucur că ţi-am trezit interesu :*:* şi eu mă bucur >:D<

      Ștergere
  5. Salut :)
    Ai primit un premiu: http://cuddlybooks.wordpress.com/2012/06/25/cele-13-motive-de-jay-asher-recenzie-sporovaiala/
    <3
    Ce-mi place recenzia .. si citatele :D. De secole tot vreau sa citesc seria, cred ca o voi pune pe lista verii :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhhh mersi mersi mersiii :*:*:*

      Citeşte-o şi nu o să regreţi :*:*:*

      Ștergere
  6. Mi-a placut si acest volum, parca acum apare Stark, nu? :) Erik se poarta ca un magar, Heath, dulce si usor prostanac, iar Afrodita, o mama! Afordita devine personajul meu preferat :) Mi s-au parut funny replicile acide si ironice ale ei, si refuzul continuu al lui Zoey de a injura :)) Ce dor mi s-a facut de Casa noptii <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yup, Stark iubirea mea, apare în volumul ăsta :o3 E personajul meu favorit :)) de când a apărut până la final ♥ Şi pe Heath îl ador :o3 e aşa simpatic şi uman ♥

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥