22 iunie 2012

Şi timpul trece..

Aşa cum am promis astăzi avem planuri mari: vorbim despre iubire, despre vară, despre premiul drăguţ care îl voi da mai departe şi despre timpul ce trece pe lângă noi fără să ne întrebe nimic. Oh, da! Şi să-mi iau 'la revedere' de la voi ! :)  Să o luăm într-o oridine aleatorie..

Scumpa mea Nicole mi-a dat următorul premiu pentru care îi mulţumesc enorm de tot !! (zău e perioada decernărilor de premii :)) !!). El arată cam aşaaaa şi va merge mai departe laaa:


Gio




Al doilea punct ce vreau să-l atingem astăzi este vara. Da, chiar vara- cam clişeic, ştiu!- dar este un subiect de actualitate. Dacă eu acuma spun că urăsc vara primesc priviri urâte :)) Dar eu chiar urăsc anotimpu' în sine, ador vacanţa ce vine la pachet cu ea, dar o detest din tot sufletul. Este mult prea cald şi fac tensiune mai mare decât limitele normalului din cauza căldurii ! :) Ok, îmi place să merg la munte/ mare/ ţară, dar nu suport canicula de nicio culoare. Dacă ar fi o vară frumoasă, ca în filme, atunci da ! Ok, ok, gata numai zic nimic !! :))

Next: am promis o postare despre iubire ceva mai devreme săptămâna aceasta. Aşa că: Ce este iubirea pentru mine?! 
Iubire este, în primul rând, un substantiv, unul pe care, sincer, îl cam ador. Şase litere care împreună denumesc cel mai cel sentiment posibil din viaţa unui adolescent.
Iubirea pentru mine implică o foarte mare colonie de fluturi în stomac ce se pun pe zburat când îl văd, un zâmbet kilometric de tâmpă de la care mă dor obrajii, furnicături pe şira spinării şi o sclipire de milioane în ochii mei complet ciocolatii. Poţi să te cerţi cu el, să te tachinezi, să te ciondăneşti şi totuşi să o faci cu zâmbetul pe buze şi cu sufletul luminând efectiv, pentru că din prea multă iubire ego-urile  se ciocnesc! :)) Poate ştiţi şi voi cum este să aveţi o zi absolut îngrozitoare şi când auziţi vocea acelui cineva special vi se luminează chipul şi un zâmbet kilometric vă invadează chipul şi uitaţi de toate greutăţile pe care le-aţi avut până în acel moment. Yeap, cam asta e iubirea pentru mine, fără detalii de genul romantism dus la extrem sau cine ştie ce. Nu contează dacă-ţi declară zilnic cât de mult te iubeşte citându-ţi din Shakespear (eh, da! e frumos, dar mă refer la faptul că fiind lângă tine zi de zi demonstrează destul de clar ce simte) sau dacă îţi face tot felul de cadouri mereu (da, nu spun că e rău, dar, pentru mine, faptul că-mi aduce un zâmbet pe chip când îl văd este cel mai frumos cadou pe care îl pot primi). Contează că este lângă tine şi te preţuieşte la adevărata ta valoare- sau una relativă pentru că sunt de părere că nu te poate cunoaşte în totalitate persoana de lângă tine, indiferent de situaţie :).


Şi spuneam că timpul trece super repede.. S-a mai dus un an cu bune, cu rele şi iată că maravioasa clasă a 12-ea îmi bate la uşă în speranţa că voi realiza că ar trebui să mă mai maturizez şi eu :)) O să-i deschid uşa, doar pentru că vreau să ajung mai repede la facultate. Am nevoie de un nou început.. Eh, asta e mai puţin important :) Yeap, vara îşi intră în drepturi şi eu voi pleca într-o scurtă vacanţă de 10 zile la ţară.. deci vă las singurei (asta dacă nu cumva reuşesc să prind net :)) vechea poveste). Vreau să ne auzim cu bine peste 10 zile şi sper să nu intre bloguşoru meu scump în paragină :)) Mi se va rupe sufletul sunt sigură dacă nu reuşesc să prind nişte net.. So pe final vă las două melodii de vară ce-mi aduc aminte de o două persoane foarte dragi mie:


-De la scumpa mea cu trimitere subtilă .. 
că doar d-aia e 'sor-mea'-



-Se putea să nu-mi aduc eu aminte de cum îi sună telefonul ?! :)) Uof..-
-Clişeu. ştiu :)) dar asta este :)-





XoXo,
Adry 

23 de comentarii:

  1. frumos:X ce imi place postarea asta ..vezi ne.ai invazat prost.acum o sa mai vrem si alte postari:(ofof ....o sa imi fie dor de tn>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww dulceaţă ce eşti :*:*:* şi mie de tine >:D< :*:*:*

      Ștergere
  2. Multumesc din nou pentru premiu!:* Mi-ai luminat ziua cu el si cu postarea ta minunata. Si tu il meriti, din toate punctele de vedere...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aw eşti o dulce :*:*:* mersi mult :*:*:* şi nu ai pentru ce să-mi mulţumeşti :*:*:*

      Ștergere
  3. Multumesc DIN NOU pentru premiu! :)) promit sa-l dau mai departe!! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi mult mult mult :D.
    Ti-am citit postarea si .. ai dreptate in privinta iubirii :">.
    Sa ai o vacanta frumoasa :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ceee :*:*:*

      Eh, încerc şi eu să-mi dau cu părerea :*:*
      mersi la fel :*:*

      Ștergere
  5. Mersi, mersi, meri! :D Mi-ai schimbat starea de spirit.

    Să ai o vacanţă superbă >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce :*:*:*

      mersi la fel :*:* >:D<>:D<

      Ștergere
  6. Multumesc mult de tot pentru premiu! Mi-a inseninat total ziua, iar tu il meriti din absolut toate punctele de vedere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce :* a fost placerea mea >:D<>:D<

      mersi mult de tot :*:*:* <3

      Ștergere
  7. Multumesc foarte,foarte mult pentru premiu :x esti cam plina de surprize zilele astea. :> Sa te intorci cu bine,are sa ne fie dor de tine :( :x:x Mi-a placut foarte mult si ce ai scris despre iubire,ea este minunata <3 pentru mine este unica si nimic nu se compara cu es:"> si fiecare are sortit o persoana numai pt ea parerea mea! >:D< :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, eu mereu sunt plină de surpize ;;) :*:*:*
      Şi mie îmi e un dor de voi de înnebunesc :o3
      Mersi mult de tot :*:* înseamnă mult ptr mine :*:*:*

      Ștergere
  8. muuuuuultu, iubito >:D< esti o scumpa !

    RăspundețiȘtergere
  9. "...vorbim despre iubire"...si mai multe persoane care au scris in ultima perioada despre iubire! In schimb la tine, fata de ceilalti, tinde spre fericire mai mult, o iubire alaturi de prieteni...
    Premiile tale sunt foarte apreciate, bravo;))!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu chiar şti să faci o fată să roşească ;))
      mersi mult ptr tot ce ai zis :*:*:* sper că încă mai sunt capabilă să-ţi aduc un zâmbet pe chip :*:*:*

      Ștergere
  10. Îmi pare foare rău că nu am prea mai fost activă pe blog, însă zilele astea au fost cam pline pentru mine. Vreau să-ţi mulţumesc mult pentru premii, pentru că mereu te gândeşti şi la mine!>:D<>:D<>:D< fapt ce mă bucură enorm! Clasa a 12-a .. hmm.. va fi un an decisiv, va fi un an plin, dar frumos să sperăm, în care te va preocupa şcoala mai mult, bănuiesc, dar nu vei neglija nici blogul căci ne-am obişnuit ca pe acest blog să găsim mereu ceva nou şi interesant! Dragostea... mulţi o exploateză şi încearcă o interpretare a ei în cine ştie câte feluri pompoase, însă aici am citit o descriere.... naturală, sinceră!
    Îţi urez o vacanţă de vară minunată! Te pup!:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu cred ca o sa primesti vreo privire urata daca spui ca nu suporti vara. Eventual, o sa primesti chiar una sau mai multe priviri aprobatoare. Ca si o aventura, distractia estivala este trecatoare si amara, in ciuda faptului ca multi vor spune ca s-au simtit de la bine pana la exceptional. Ipocrizie! Nimic mai mult. Sa te prajesti la soare pana ti se decojeste pielea sau sa bei bere pana te bea ea pe tine (bineinteles, multa lume nu o va recunoaste), nu prea cred ca se numeste distractie cu adevarat.
    In rest, vara este insuportabila din toate punctele de vedere; pe strada, in autobuze, prin parcuri dai numai de praf, transpiratie, gandaci, cocalari s.a.m.d. Cismigiul, de exemplu, este unul dintre parcurile mele preferate. Obisnuiesc sa ies mai mult noaptea, sa ma plimb si sa ma relaxez pe o banca. In afara gazelor care zumzaie in permanenta, ciorile (atat la propriu cat si la figurat) fac o mizerie de nedescris pe aleile acestui parc vechi si superb, altminteri.
    Iubesc toamna, iarna si partial primavara, dar vara o urasc din tot sufletul, in special pentru temperaturile caniculare si cele punctate de mine mai sus.

    Frumos acest blog si foarte interesant! O dimineata cat mai frumoasa (racoroasa!)!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Tony: aşa este! Vara e destul de greu de suportat ! :)
    Mersi, mă bucur mult că-ţi place !

    O zi plăcută şi răcoroasă şi ţie !

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥