12 iunie 2012

Show me !

Hello, my darlings ! Căldură mare astăzi pe aici, mare minune că nu m-am topit de tot. Pentru că mai am o restanţă de onorat, azi am decis să ne răcorim cu încă o poză de la scumpa mea Dee (thanks scumpo :*)




Imediat ce razele soarelui mi-au mângâiat obraji am ştiut că undeva tu te gândeşti la mine. Căldura lui m-a învăluit la fel ca şi atingearea ta suavă pe pielea mea, mi-a dezmierdat genele aducându-mi aminte de privirea ta caldă.
Am simţit iubirea ta învăluindu-mă doar într-o clipă. Mi-ai invadat mintea, inima şi sufletul... 
Mi-ai trezit la viaţă simţurile ce le credeam amorţite. Mi-ai adus aminte cum să zbor până la cel mai înalt pisc din cel mai îndepărtat munte. Mi-ai arătat cum să zâmbesc cu întreg sufletul şi ochii mei nu au mai văzut nicicând atâta fericire.
Soarele va fi mereu prietenul ce-mi va ţine companie până la venirea ta.




Eh, da! Şi cam atât pe ziua de azi.. Nu foarte răcoros gândul la soare, dar ce să-i faci?! când Inspiraţia vine nu te întreabă de preferinţe !
Vă las pentru că noua mea carte mă aşteaptă să o deschid !! ♥ Cât de curând apare şi recenzia !!
Vă urez o seara plăcută, plină de zâmbete şi fericire !!






Ciudat momentul în care melodia a ales să-mi sară în cap.. 



XoXo,
Adry ♥



10 comentarii:

  1. E un ,,Show me" de milioane!Crede-mă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww mersi super mult :*:*:* mă bucur că-ţi place <3

      Ștergere
  2. Iti doresc o seara la fel de placuta.Succes pentru acea restanta.Intra si tu pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A nunu :)) când am spus restanţă mă refeream că rămăsesem în urmă cu rubrica :) :*:*:*

      Ștergere
  3. Deci imi place atat de mult cum descri totul :x:x si de mult numai ascultasem melodia aia. ;)) foarte frumos. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww mersi Roxy :*:* mereu eşti o drăguţă :*:*:*

      Ștergere
  4. Hei mi-a venit o idee!! :D
    Ce ar fi sa iti faci o carte!?!?! :d
    Cu o gramada de poze color, bineinteles... Show me -uri , ca sa zic asa :))
    Si nici n-ai nevoie de mult material... culegi ce ai pe aici, mai pui ceva.. ?! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe e şi asta o idee :*:* o să ţin minte :*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥