7 iunie 2012

Show me !

Hey  party people! Astăzi mă simt uşor inspirată, asta înseamnă 'Show me !'- varianta întârziată ! :) Poza de săptămâna aceasta este de la scumpa şi draga de Dee. (Thanks again honey :*) ♥ 


Când sunt cu tine refuz să ascult de timp! Nu vreau să fiu îngrădită de el, nu îmi place să mă supun lui.. este crud şi rece, alege să treacă repede pe lângă mine pentru a-mi scurta fericirea. Vrea să mi te răpească, vrea să ne despartă, să ne facă să mergem cât mai departe unul de celălalt. Timpul nu vrea ca eu să fiu alături de tine ! 
El nu ştie cum este să fie în braţele tale, să-ţi simtă iubirea şi sărutările fugare şi pasionale. Nu ştie cât de perfecte sunt momentele în care mă mângâi pe obraz şi-mi spui că mă iubeşti sau clipa aceea încărcată de magie când te uiţi în ochii mei cu o dragoste imensă şi-ţi ţii respiraţia de uimire- sentimentele tale se vor oglindi pentru totdeauna în ochii mei.
Toate momentele speciale când am mers ţinându-ne de mână bătuţi de vânt, ploaie şi soare, noi doi, fiinţe efemere, dar cu o dragoste nemuritoare; fiecare şoaptă pe care mi-ai adresat-o şi vântul a dus-o departe de urechile timpului o voi ţine minte toată viaţa. 
Refuz să simt timpul când sunt cu tine, aleg să închid ochii şi să mă las purtată de iubirea ta printre clipele ce plutesc pe lângă noi ! Mereu te voi alege în ciuda timpului. Eşti şi vei fi iubirea mea ! 


Eh, nu ştiu cât de inspirată am fost şi cât de bine a ieşit ! :) Sper doar să vă placă şi vă aştept părerile ! :) 
Un sfârşit de zi superb şi plin de zâmbete !!






XoXo,
Adry ♥

10 comentarii:

  1. Eşti super-mega-ultra insipratăăăăăă!Da,da îmi place tot ce ai scris aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imaginea e suuper tare :x
    Si compunerea ta e mega bestiala! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. super poza şi conţinutul postării!<3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut atat de mult cum ai descris totul! <333 :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place foarte mult, totul! Mai vreau:D
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww mersii :*:*:* O să mai văd ce pot face :">

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥