13 iunie 2012

Show me- official !

Azi este miercuri şi acum chiar este rândul unui 'Show me' autentic ! :) Trebuie să-i mulţumesc scumpei mele Gio pentru poza de săptămâna aceasta :*:*



Iubeşte-mă departe de ochii lumii, unde să nu ne ajungă invidia şi răutatea ochilor iscoditori ! Fii doar al meu şi-ţi promit că voi fi doar a ta până la ultima suflare a ta pe acest pământ ! 
Minte-mă frumos şi fă-mă să uit cum arată adevărul adevărat. Vreau să mă uit în ochii tăi şi să înot în marea de minciuni, am să-ţi promit că te cred şi că sunt doar a ta. Un moment de fericire adevărată va eclipsa momentul rece în care te vei plictisi de mine. Sau poate te vei îndrăgosti, poate vei greşi, îţi vei călca pe suflet şi mă vei accepta, mă vei aprecia la adevărata mea valoare sau poate nu... 
Vreau să simt amăreala minciunii de pe buzele tale, vreau să uit că mă minţi, vreau să mă amăgeşti pentru că 'ce nu ştiu nu mă poate răni' şi dacă o va face ai încredere că nu mă va durea. Va fi doar o altă rană deschisă ce se va cicatriza în scurt timp. Va fi doar o trezire la realitatea crudă în care tu profitai de aşa-zisa mea naivitate. Amăgeşte-te, scumpa mea iubire, că eu te cred, că eu sunt doar un copil ce se uită cu ochii atât de dulci la tine ca la cea mai mare şi strălucitoare stea de pe cer. No stress, baby!  Asta e doar o fază, timpul va decide ceea ce se va întâmpla. Şi atunci când vei decide te voi primi cu braţele deschise şi îmi voi imagina că iubire ca a noastră nu a mai existat.. O dulce falsă iubire. 
Vreau să-ţi simt mângâierea atât de falsă pe pielea mea şi eu te voi mângâia la fel de dulce şi ispititor. Te voi ademeni ca mai apoi să te las cu ochii în soare, vreau să devin centrul universului tău, vreau să fiu ceea ce poţi atinge, dar nu poţi avea ! Atât de aproape şi, totuşi, atât de departe ! 
Doar pentru tine, scumpa mea iubire, voi fi altă persoană, voi construi fortificaţii în jurul inimii mele şi voi deveni mai puternică. Un zid azi, unul mâine, altul peste două zile şi tot aşa până te voi ispiti să treci de fiecare din ele spre a ajunge la falsa mea inimă, la falsul meu suflet. Niciodată nu vei vedea adevărata mea iubire dincolo de marea de iluzii ! 
Dar acum uită tot, iubeşte-mă departe de ochii lumii şi spune-mi vorbe dulci la ureche !









Aşa inspiraţie mai rar :)) Sper că v-a plăcut ! Aştept păreri :*:*




XoXo,
Adry ♥

6 comentarii:

  1. Oficial îmi place mult ce ai scris! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar îmi place!Eşti genială!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh nici chiar aşa :) doar spun ce simt pe moment :) şi povestea asta are un sâmbure de adevăr :) dar mersi :*:*:*:*

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Eh,da! onoarea a fost de partea mea ;)) scumpa mea :*:*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥