9 iunie 2012

Sezonul de Lepşe s-a deschis !

Ei da! Dintr-o dată Lepşele au revenit la modă ! Tocmai ce am primit una foarte interesantă de la Alexandra (thanks scumpo :*:*). Haideţi să vedeeeem :


1. Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai ?
Woah, început în forţă :))
 Păi, în momentele mele copilăreală mi-aş da minunata vârstă de 15 ani, iar în momentele mele de sclipire aş zice 20.

2. Ce e mai rău: să eşuezi sau să nu încerci ?
Categoric să nu încerci e mai rău. Dacă nu încerci de unde ştii dacă poţi sau nu eşua ?!
  
3. Dacă viaţa e atât de scurtă, de ce facem atât de multe lucruri care nu ne plac ?
Pentru că împrejurările le cer. Tehnic nu ne obligă nimeni, dar e nevoie să le facem :)

4. Când ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut totul, ţi se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut ?
Eu vorbesc muuult de tot, dar şi fac ceea ce trebuie făcut- îmi ia mai mult, dar lucrez la fel de mult.

5. Dacă moneda naţională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi ?
Pfoai.. să zicem că pe la jumătatea topului 1 000. 

6. Care este lucrul pe care ai vrea să-l vezi schimbat la lume ?
Cei 7 ani de-acasă. Fraţilor, nu trebuie să uitaţi ce v-au învăţat mamele voastre doar de dragul de a fi nesimţit !!

7. Faci ceea ce ai visat sau faci ceea ce faci pentru că împrejurimile te-au adus aici ?
Hmm, liceul a fost una din ciudatele mele alegeri (dacă le pot numi 'alegeri'). Nu spun că nu-mi place, doar că nu e ceea ce am visat :) O să se schimbe situaţia la facultate.

8. Dacă media de viaţă ar fi de 40 de ani, ţi-ai trăi viaţa diferit ?
Garantat, 100%. Aş încerca să profit din plin de timpul rămas !

9. Eşti mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau care trebuie ?
Păi, fac lucrurile cum trebuie. Altfel ce rost are să le fac doar de dragul de a face ceva. 

10. Dacă ar fi să oferi un singur sfat despre viaţa unui copil, care ar fi acela ?
I-aş spune să nu se schimbe- să fie indiferent la părerile oamenilor pentru că perioada aceea minunată din copilărie în care eşti indiferent la lumea ce te înconjoară e de-a dreptul magic !

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit ?
Un geniu stresat. Oricât de stresat ai fi tot eşti măcar un pic fericit că reuşeşti să afli lucruri noi, apoi devii frustrat când vezi că mai sunt atâtea de descoperit !! :)

12. Ce ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil de a mai avea amintiri de acum înainte ?
Păi să fiu incapabilă să mai am amintiri de acum înainte ar fi oribil pentru că nu aş putea să înlocuiesc aminitirile a ceea ce a fost. Aşa că să zicem că mă mulţumesc cu amintirile de până acum.

13. Îţi mai aduci aminte de momentul acela de acum cinci ani când erai extrem de furios şi nefericit ? Mai are vreo importanţă acum ?
Hmm, nu-mi aduc aminte să fi fost furioasă sau nefericită când eram în clasa a şasea. Deci nu cred că mai are vreo importanţă dacă am fost din moment ce nu-mi aduc aminte.

14. Care este cea mai frumoasă amintire din copilăria ta? Ce o face atât de specială ?
Momentul în care l-am ţinut pe frati-miu pentru prima dată în braţe, la puţin timp după ce a venit cu mama de la maternitate. Cum să nu fie special să ţii în braţe un mic ghemotoc de viaţă ?!

15. Dacă ai câştiga 1 000 000 $ ai renunţa la ceea ce faci acum ?
De ce să fiu modestă şi să zic nu ?! Da, i-aş accepta apoi aş vedea eu ce fac !

16. Când a fost ultima oară când te aruncai cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deşi toţi te sfătuiau să nu încerci ?
Mai luna trecută sau, oricum, în perioada asta !:))

17. Când a fost ultima oară când ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii ?
Oare? Tehnic aud televizorul sau muzica din căşti. Dar la modul de a mă auzi cum respir, aseară înainte să adorm. :)

18. Care este lucrul pe care ţi l-ai dorit dintotdeauna să-l faci şi nu l-ai făcut ? Ce te opreşte ?
Păi, mi-am dorit mereu să pot călători în jurul lumii, dar mă opresc banii necesari. :))

19. Care este lucrul pe care îl faci cel mai bine decât ceilalţi pe care îi cunoşti ?
Hmm, cel mai bine mă pricep să fiu eu ! Nimeni nu s-ar descurca mai bineee ! :)) 




Leapşa merge laaa:


O zi superbă şi plină de zâmbete !! :*:*

XoXo,
Adry ♥

14 comentarii:

  1. Frumos :)
    Mi se pare mie sau foloseşti cam des ''tehnic''? ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se pare că am un nou tic verbal :)) :*

      Ștergere
  2. Drăguţe răspunsuri,chiar îmi place cum gândeşti!

    RăspundețiȘtergere
  3. aici gândire sănătoasăă>:D<>:D< aş fi vrut şi eu un frate. să-l fi ţinut în braţe la doar câteva zile după naştere...8-> sau..sau când s-o putea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersiiii :*:* eh e ceva :)) uneorie greu să ai un frate mai mic, dar să zicem că merită :)

      Ștergere
  4. Multaaam, scumpo! >:D<
    Ma simt mereu atat de bine sa primesc lepse :x :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Te asteapta o surpriza la mine pe blog! :*:* >:d<

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place foarte mult modul tau de gandire;) tine-o tot asa:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac raspunsurile <3 Am sa postez si eu, in curand.

    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe mersiii :*:*:*
      abia aştept :*:* <3

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥