22 iunie 2012

Provocare a la Rose

Scumpa şi draga de Rose s-a gândit că ar fi frumos să-i ajutăm pe cei aflaţi la început într-ale bloggăritului :) Este un gând foarte nobil şi foarte ok. Am să încerc să spun cam ce ştiu eu despre blogging (pentru că heeey, sunt p-aici de 4 luni doar !! ). 
Să o luăm cu începutul:

  • alegeţi un nume care să vă placă şi să vă reprezinte şi dacă este cu un gram de mister este cu atât mai bine pentru că v-a trezi curiozitatea cititorului.
  • design-ul trebuie să fie pe placul vostru, să fie colorat, dar nu prea încărcat; trebuie să vă reprezinte, nu contează că peste 3 zile îl schimbaţi din nou, contează ca vouă să vă placă. !! mare atenţie la stilul de font folosit, trebuie să fie vizibil şi plăcut !!
  • apăsaţi toate butoanele pentru a vedea ce fac ele, exploraţi fără teamă ! orice se poate repara!
  • ar fi bine să scrieţi cu diacritice, e mult mai ok decât să staţi să ghiciţi din context :) (de exemplu: să fie 'roman' în loc de 'român' sau mai ştiu eu ce)
  • postarea trebuie să fie aerisită, cu spaţii sau imagini care să rupă monotonia ! nu vă fie frică să daţi enter pentru a lăsa un rând liber ! mai bine mai aerisit decât înghesuit !
  • scrieţi cum vreţi şi cât vreţi ! nu vă fie frică de faptul că lumea nu va citi :) atâta timp cât scrieţi din inimă şi iese ceva frumos lumea va citi, nu contează cantitatea ci calitatea :)
  • fiţi sinceri ! blogul este singurul loc în care nu trebuie să vă fie frică să fiţi voi ! cu atât mai mult, dacă sunteţi sinceri cititorul va aprecia mult mai mult decât dacă veţi alege să vindeţi gogoşi- pentru asta s-au inventat cărţile ! 
  • subiectele abordate trebuie să fie originale sau dacă sunt unele banale abordaţi-le în stilul vostru unic !
  • răspundeţi comentarilor primite ! chiar şi un 'mulţumesc de comentariu' contează pentru cititor, pentru că asta înseamnă că vă daţi interesul :) şi postaţi cât mai des posibil, din nou o dovadă a faptului că vă respectaţi cititorii :)
  • şi cel mai important: faceţi totul cu pasiune !! dacă vă faceţi un blog doar de dragul de-al avea mai bine nu vă mai apucaţi ! 

Chiar nu ştiu ce altceva să vă mai spun, pentru întrebări vă stau la dispoziţie :) Provocarea o dau mai departe tuturor celor care citesc postarea :) Ar fi frumos să-i ajutăm şi pe alţii, din puţinul nostru putem să punem o cărămidă la baza 'căsuţei' altcuiva !:)

Vă spun 'la revedere' dragii mei !! Ne mai auzim într-o săptămână !! O să vă duc dorul grav de tot !!  M-am obişnuit atât de tare cu voi încât o să intru în sevraj :)) 
Aveţi o grijă maximă de voi pentru că vreau să ne auzim cu bine când mă întorc !!


Vă pupicesc şi vă hug-uiesc muuult de tooot !! 






XoXo,
Adry

10 comentarii:

  1. Mersi ca ai postat! <33

    Sa ai o seara frumoasa >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ai pentru ce scumpo :*:*:* mersi la fel >:D<

      Ștergere
  2. Foarte frumos!Îmi pare rău că n-o să mai postezi timp de o săptămână,am să-ţi duc dorul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aw mersi :* şi mie îmi e deja dor de voi :*:*:*

      Ștergere
  3. o sa imi fie dor de tine:(( miss you:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Tuuu esti un geniu! :*
    Doar 4 luni si deja expert! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, iar exagerezi :)) :*:*:* mersi scumpo :*:*:*

      Ștergere
  5. Hei! :*
    Ai ceva de la mine: http://i-will-be-loved.blogspot.ro/2012/06/premiu.html :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awwww mersi mult mult mult mult :*:*:* mai durează ceva până postez despre el :)) :*:*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥